;
coinex

به روزرسانی گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به سیستم عامل اندروید نوقا آغاز شد.

به روزرسانی گوشی های وان پلاس
به روزرسانی گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T  به سیستم عامل اندروید نوقا از دیروز آغاز شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی وان پلاس، ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری به روزرسانی گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T را به اندروید نوقا انجام دهد. درحالی که دیروز روز پایانی سال بود، خوشبختانه این کمپانی به وعده اش عمل کرد و همانطور که گفته بود به روزرسانی رسمی برای این دو گوشی هوشمند منتشر شد.

کارل پی، یکی از بنیانگذاران کمپانی وان پلاس، در حساب  توییتری خود تایید کرد که به روزرسانی اندروید نوقا هم اکنون آماده است و به زودی برای گوشی های وان پلاس 3T و وان پلاس 3 به صورت OTA (نوعی به روزرسانی به وسیله سیستم های بی سیم) تا آخر شب منتشر خواهد شد. از آنجایی که درباره به روزرسانی OTA صحبت شده، به نظر می رسد که تمامی مالکان وان پلاس 3T و وان پلاس 3 این به رورسانی را امروز دریافت نخواهند کرد؛ اما به زودی در چند روز آینده تمامی کاربران قادر به استفاده از این به روزرسانی خواهند بود.

در این روش فایل های حاوی سیستم عامل جدید به صورت دسته ای به گوشی های مختلف در نواحی متفاوت ارسال خواهد شد. کاربران می توانند پس از دریافت این فایل بر روی گوشی های هوشمند خود آن را دانلود و نصب کنند و از سیستم عامل نوقا در گوشی خود استفاده کنند.

اگر نحوه نصب و به روزرسانی به صورت دستی را بلد هستید و نمی توانید تا انتشار پایدار این به روزرسانی صبر کنید، یک نسخه بتا نوقا هم اکنون در انجمن رسمی وان پلاس برای دانلود در دسترس است. با این حال، این نسخه خاص بتا تنها برای وان پلاس 3T وجود دارد و وان پلاس 3 شامل این موضوع نمی شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید لینک های مختلف را دنبال کنید؛ چرا که لازم است برای دریافت این نسخه آزمایشی در وب سایت این شرکت ثبت نام کنید تا فایل آزمایشی سیستم عامل برای گوشی شما ارسال شود.

کارل پی (getpeid@) در حساب توئیتری خود به این نکته نیز اشاره کرده است که از تاریخ 31 دسامبر 2016 (11 دی ماه) به روزرسانی گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به سیستم عامل اندروید نوقا تا آخر شب رفته رفته منتشر خواهد شد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر