;
coinex

انفجار گوشی گلکسی S6 می توانست آسیب جدی به یک کودک 6 ماهه برساند!

انفجار گوشی گلکسی S6 می توانست آسیب جدی به یک کودک 6 ماهه برساند
انفجار گوشی گلکسی S6 می توانست آسیب جدی به یک کودک 6 ماهه برساند.  برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در شب کریسمس، در یک خانه در انگلیس یک دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی اس 6 منفجر شد؛ اما موضوع مهم این بود که تا چند لحظه قبل از انفجار یک کودک 6 ماهه در کنار این گوشی خوابیده بود. این گوشی برروی یک میز در کنار تخت خواب این کودک در حال شارژ شدن بود که ناگهان ویکتوریا لیدز 36 ساله هنگام راه رفتن در راهروی خانه صدایی از سمت گوشی شنید.

با وجود اینکه صدا بلند نبود؛ اما همین قدر کافی بود تا وی به سرعت وارد اتاق شود و موضوع را بررسی کند. آنجا بود که وی متوجه یک جرقه از سوی گوشی خود شد. طبق گفته های او “وقتی به اتاق رسیدم دیدم که آتش از گوشی بلند شده و باعث جرقه های زیادی شده بود. مثل وسایل آتش بازی شده بود.”

انفجار گوشی گلکسی S6

چند لحظه قبل از انفجار گوشی گلکسی S6 ، لیدز پسر خود را از تخت خوابش خارج کرد و به مکان دیگری برده بود. لیدز خوش شانس بود که به سرعت عمل کرد؛ زیرا پس از انفجار آن تخت دچار سوختگی شد. ترسناک تر از آن، پنج دقیقه قبل از همه این اتفاقات، لیدز درحال دوش گرفتن در حمام بود. اگر فقط پنج دقیقه زودتر این انفجار رخ می داد، پسر وی دچارآسیبی بسیار جدی می شد.

اما خوشبختانه، وی پسر خود را به سرعت به بیرون از اتاق برد. همسر او گوشی را از شارژ بیرون کشید و همه این ها باعث شد تا کودک آسیب نبیند. پس از این اتفاقات، لیدز در رابطه با گوشی با مسئولین سامسونگ صحبت کرد و کمپانی به او قول داد که یک گوشی جایگزین برای آنها بفرستد؛ اما پس از گذشت یک هفته، هنوز چیزی به دست آنها نرسیده است.

در همین حال، کمپانی بیانیه ای صادر کرده که در آن می گوید “هیچگونه مسئله ای در رابطه با انفجار گوشی گلکسی S6 وجود نداشته است.”

بیانیه رسمی شرکت سامسونگ نیز پیرو انتشار این خبر در فضای مجازی انتشار یافته است:

سامسونگ کیفیت و امنیت بیش از میلیون ها دستگاه سامسونگ گلکسی اس 6 موجود در بازار را تضمین می کند. تا زمانی که سامسونگ قادر به بدست آوردن و بررسی هر دستگاهی است، مشخص کردن علت واقعی هر گونه اتفاقی تقریبا غیر ممکن است. از آنجایی که این اتفاق رخ داده، سامسونگ در تلاش برای برقراری تماس با مشتری به منظور سازماندهی مجموعه ای از این دستگاه ها و تحقیق درباره علت حادثه است. سامسونگ درحال حاضر قادر به صحبت با مشتری است و مستقیما قدم به قدم او را در جریان می گذارد. امنیت مشتری بالاترین اولویت ماست، ما همواره با هر مشتری که با محصولات سامسونگ به مشکل برخورده است، به منظور بررسی مشکل و علت آن کار کرده ایم.

درحالی که پس از انفجار های پی در پی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ، به تازگی فراخوان آنها به پایان رسیده و از بازار جهانی جمع آوری شده است، در اوایل ماه جاری انفجار گوشی گلکسی اس 6 در میان راه در یک پرواز در خطوط هوایی چین خبرساز شد. همچنین چند ماه پیش سامسونگ پس از انفجار یک دستگاه گلکسی S6 اکتیو در ماه آگوست درگیر یک پرونده قضایی شد. دیگر تولیدکنندگان نیز مشکلات شبیه به این را داشته اند. در اوایل ماه جاری، یک دستگاه آیفون 6s اپل پس از اینکه از شارژ بیرون کشیده شد، منفجر شده و آتش گرفت.

انفجار گوشی گلکسی S6

خبر انفجارهای گاه و بیگاه گوشی های پرچمدار شرکت بزرگی مانند سامسونگ می تواند برای این شرکت بسیار دردسر آفرین باشد؛ چرا که هم اکنون نیز اعلام شده است که جمع آوری گوشی های نوت 7 از دسترس کاربران، هزینه زیادی را برای این شرکت به همراه داشته است و سامسونگ ناچار شده است که نه تنها از درآمد حاصل از فروش نوت 7 خود چشم پوشی کند، بلکه خسارت های وارد شده را نیز بپردازد.

از طرفی با این حوادث اعتماد مشتریان و خریداران به امنیت محصولات این شرکت کم خواهد شد و این امر می توند تاثیر منفی طولانی تری را به همراه داشته باشد. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت در رابطه با خبرهای اخیر انفجار گوشی گلکسی S6 خود چه رویه ای را پیش خواهد گرفت.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر