;
coinex

لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس GX501 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد

لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس GX501 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد
شرکت تایوانی ایسوس که یکی از بزرگان صنعت تجهیزات سخت افزاری و محصولات گیمینگ است به زودی از یک لپ‌تاپ گیمینگ با نام ایسوس GX501 با ویژگی‌هایی جالب رونمایی خواهد کرد که می‌تواند صنعت لپ‌تاپ‌های گیمینگ را دستخوش تغییری بزرگ کند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به محصول انقلابی لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس GX501 از خانواده Republic of gamers ایسوس داشته باشیم.

شرکت ایسوس همواره در صنعت گیمینگ توانسته جایگاه اول را به خود اختصاص دهد. این کمپانی به زودی قصد دارد با محصولی جدید از خانواده بزرگ محصولات گیمینگ خود یعنی Republic of gamers دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ را متحول کند. طبق اطلاعات نه چندان زیادی که منتشر شده است، این محصول دارای ویژگی‌هایی جدید و با سخت افزاری کاملا به روز است که می‌تواند آن را به بهترین انتخاب برای یک گیمر تبدیل کند.

لپ‌ تاپ GX501 یک محصول گیمینگ، قفدرتمند و تمام عیار از شرکت ایسوس است که به زودی این محصول در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد.

لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس GX501 به یک کارت گرافیک 1080 شرکت انویدیا یعنی Nvidia GTX1080 مجهز شده است تا بتواند به خوبی نیازهای پردازشی سنگین کاربران حرفه‌ای و گیمرها را انجام دهد؛ اما یکی از نکات مهم در مورد این کارت گرافیک که از سری جدید کارت‌های گران قیمت؛ اما قدرتمند انویدیا و سری پاسکال است، فضای بسیار زیادی است که درون یک لپ‌تاپ را اشغال می‌کند به همین سبب نحوه طراحی لپ‌تاپ‌هایی که از این پردازشگر گرافیکی استفاده می‌کنند، بسیار مهم است.

شرکت ایسوس مثل همیشه با طراحی درجه یک خود توانسته این کارت گرافیک را در لپ‌تاپی با ضخامت 16.65 میلی‌متر جای دهد و طبق رندر فاش شده، آن را به شکل زیبا و محبوبی برای گیمرها طراحی کند. همچنین شایان ذکر است که ایسوس احتمالا امسال با لپ‌تاپ جدید و گیمینگ خود یعنی لپ تاپ ایسوس GX501 از خانواده جمهوری گیمرها بتواند جایزه بهترین طراحی را نصیب خود کند.

اطلاعات زیادی از لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس GX501 در دسترس نیست؛ اما با این حال به دلیل بالارده بودن این محصول باید انتظار پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل یعنی پردازنده سری کبی لیک و مدل Intel Core i7-7700HQ یا Intel Core i7-7820HK را به عنوان مرکز پردازش‌های این محصول گیمینگ داشته باشیم. همچنین گفتنی است که این لپ‌تاپ به 24 گیگابایت رم از نوع DDR4 و نسل جدید هاردهای SSD NVME همراه با یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح تصویر 4K مجهز شده است.

لپ‌ تاپ GX501 یک محصول گیمینگ، قفدرتمند و تمام عیار از شرکت ایسوس است که به زودی این محصول در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد شد.

هنوز قیمت و مشخصات دقیق این لپ‌تاپ گیمینگ نسبتا سبک وزن و نازک، توسط شرکت ایسوس اعلام نشده است؛ اما در جریان نمایشگاه CES 2017 باید منتظر رونمایی این محصول خارق العاده و انقلابی که یک آرزو برای گیمرها خواهد بود، باشیم.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر