;
coinex

تصویر گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس در فضای آنلاین ظاهر شد

تصویر گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس در فضای آنلاین ظاهر شد
تصویر گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس منتشر شد. شایعات حکایت از آن دارند که سونی قصد دارد در اواخر ماه فوریه و در کنفرانس جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) حداقل دو گوشی هوشمند را معرفی کند. یکی از این گوشی ها که می تواند در اواخر ماه آینده رخ نشان دهد، گوشی سونی اکسپریا XZ مدل 2017 باشد که گزارش آن هفته گذشته منتشر شد.

اکنون تصویر دیگری از یکی دیگر از گوشی های هوشمند سونی منتشر شده که به احتمال زیاد این دستگاه نیز در اواخر فوریه معرفی خواهد شد. دستگاه به تصویر کشیده شده، گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس است که ممکن است با نام های مختلفی عرضه شود.

همراه با این تصویر منتشر شده، هیچ گونه مشخصات فنی فاش نشده است؛ اما اگر بتوان درستی این عکس را تایید کرد، باید گفت که گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس (سونی اکسپریا ایکس مدل 2017 نیز گفته می شود)، گوشی هوشمند بسیار باریکی خواهد بود. البته تنها ضخامت کم این دستگاه جلب توجه نمی کند، بلکه حاشیه های کم آن نیز مورد توجه است.

هنوز بیش از یکماه تا انتشار رسمی این گوشی باقی مانده است؛ بنابراین زمان زیادی باقی خواهد بود تا جزئیات بیشتری از این محصول به بیرون درز کند. باید دید که دستپخت جدید این کمپانی گوشی ساز ژاپنی چگونه خواهد بود؟ امیدواریم که با گوشی متفاوتی سر و کار داشته باشیم!

گوشی جدید سونی اکسپریا ایکس

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر