;
coinex

گوشی Meizu M5S در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد

گوشی Meizu M5S در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد
پس از آنکه گوشی Meizu M5S در تنا ظاهر شد و توانست تاییدیه 3C را به دست آورد، اکنون نوبت به بنچمارک گیک بنچ رسیده است. گوشی میزو M5S در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد و البته با توجه به ماهیت این بنچمارک برخی از مشخصات آن نیز مورد تایید قرار گرفت.

لیست منتشر شده از این بنچمارک نشان می دهد که گوشی Meizu M5S به تراشه هشت هسته ای MT6753  مدیاتک با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز و یک رم 2 گیگابایتی مجهز شده است.

البته لیست منتشر شده از بنچمارک گیک بنچ، چیزهای دیگری را نیز نشان می دهد. به عنوان مثال سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، برنامه های نرم افزاری این گوشی را مدیریت خواهد کرد. به طور طبیعی وب سایت تنا معمولا مشخصات بیشتری را از گوشی های هوشمند نشان می دهد.

گوشی Meizu M5S در بنچمارک گیک بنچ
گوشی Meizu M5S در بنچمارک گیک بنچ

در لیست به نمایش درآمده در وب سایت تنا آمده است که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است. فضای ذخیره سازی ان دارای 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

در پنل پشتی گوشی Meizu M5S یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این اسمارت فون میان رده، انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

این دستگاه در آزمون تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ امتیاز 572 را به دست آورده و در آزمون چند هسته ای توانست به امتیاز 2481 برسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر