;
coinex

ممکن است که تغییراتی در ویندوز 10 موبایل در سال آینده به وجود بیاید!

ممکن است که تغییراتی در ویندوز 10 موبایل در سال آینده به وجود بیاید!
تغییراتی در ویندوز 10 موبایل احتمالا در سال آینده به وجود خواهد آمد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

سیستم عامل ویندوزفون 10 یا ویندوز 10 موبایل، با وجود اینکه از نظر سهم بازار، در پشت سر iOS و اندروید قرار گرفته است؛ اما هنوز کاربرانی هستند که واقعا دوست دارند به روزرسانی و قابلیت های جدید این سیستم عامل را بر روی گوشی موبایل خود ببینند. خوشبختانه، این کاربران در سال 2017 تعدادی از قابلیت های جدید را بر روی سیستم عامل ویندوز 10 موبایل خود خواهند دید.

سال اینده تغییراتی در ویندوز 10 موبایل صورت خواهد گرفت و قابلیت هایی به آن اضافه خواهد شد. یکی از این قابلیت ها، 3D Preview است که به شما این اجازه را می دهد که محتوا های خاصی را به صورت سه بعدی تماشا کنید. در نهایت کاربران قادر به ساخت محتوای سه بعدی خود خواهند بود.

ممکن است به یاد داشته باید که چند سال پیش، برخی مدل های اندروید وجود داشت که محتوای سه بعدی ارائه می کردند. برخی از فیلم های یوتیوب می توانستند در این فرمت پخش شوند و همچنین برخی دوربین های سه بعدی در پشت این گوشی ها می توانستند فیلم ها و عکس های سه بعدی بگیرند. برخی از رابط کاربری ها در هریک از این مدل ها نیز با بعد سوم گرافیکی در ذهن ساخته شده بود.

این گوشی های سه بعدی شامل اچ تی سی Evo 3D و ال جی آپتیموس 3D می شدند. این دستگاه ها از تکنولوژی برجسته بین که برای دیدن اثرها و افکت های خاص نیاز به استفاده از عینک های خاصی ندارد، استفاده می کردند. با توجه به این موضوع، می توان گفت که سازندگان سیستم عامل ویندوز فون کمی دیر به این موضوع پرداخته اند؛ چرا که گوشی های اندرویدی مدت ها پیش به این تکنولوژی مجهز شدند.

قسمت دیگری از ویندوز 10 موبایلی که به روزرسانی شده مرورگر Edge است. زمانی که شما برای انجام یک عملیات پرداخت از یک فروشگاه اینترنتی آماده می شوید، بایستی برنامه Microsoft Wallet خود را تنظیم کنید. وقتی یک بار این کار را انجام دهید، دفعه بعد که قصد خرید اینترنتی را داشته باشید، به صورت خودکار به Wallet خود وارد خواهید شد.

تنها بازرگانانی که شما انتخاب می کنید، قادر به مشاهده اطلاعات شما خواهند بود. اطلاعات کارت اعتباری شما از حساب مایکروسافت تان دریافت می شود؛ بنابراین نیاز نیست برای هر معامله اطلاعات کارت را وارد کنید. در این صورت خریدهای اینترنتی از طریق گوشی هوشمند راحت تر از قبل خواهد بود. به نظر می رسد که این قابلیت برای رقابت با سیستم های پرداخت آی او اس و اندروید ارتقا یافته است.

علاوه بر این، دیگر تغییراتی در ویندوز 10 موبایل که احتمالا اجرا خواهد شد، یک ویژگی فوق العاده در رابطه با به روزرسانی نرم افزاری این سیستم عامل است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد به روزرسانی نرم افزار را تا 35 روز نگه داشته، سپس پس از گذشت زمان از همان جایی که متوقف شده، عملیات را ادامه دهید.

گزارش ها حاکی از آن است که قابلیت یکپارچه سازی کتاب به مرورگر Edge اضافه می شود و این امکان را به کاربران می دهد تا کتاب های EPUB را ذخیره کنند (یکی از فرمت های رایج کتاب های الکترونیک). همچنین در تنظیمات برنامه اطلاعات جدید درباره برنامه هایی که شما برروی گوشی خود نصب می کنید، اضافه شده است.

بایستی منتظر ماند و دید که این به روزرسانی که در اوایل سال 2017 منتشر می شود، می تواند باعث افزایش رضایت کاربران از این پلتفرم شود یا خیر؟!

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر