;
coinex

فروش آیفون 7 آنطور که اپل انتظارش را داشت، نبود!

فروش آیفون 7
اگر به یاد داشته باشید شرکت اپل دو گوشی هوشمند آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را در تاریخ 17 شهریور ماه به صورت رسمی معرفی کرد و در تاریخ 26 شهریور ماه این دو پرچمدار را روانه بازار کرد، اکنون آنطور که پیدا است آمار و ارقام فروش آیفون 7 برخلاف انتظارات اپل بوده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید آیفون جدید در چند ماه اول عرضه، فروش خوبی را تجربه کرده و اغلب عملکرد بهتری نسبت به فروش سه ماهه اول پرچمدار سال گذشته داشت. ظاهرا آمار فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برخلاف انتظارات شرکت سازنده است. باتوجه به گزارشات منتشر شده از سوی Nikkei، فروش کم آیفون 7 باعث شده که اپل، تولید پرچمدار خود را تا 10 درصد کاهش دهد.

نشان اولیه این رکود در آخرین گزارش منتشر شده درباره فروش آیفون 7 پیدا است، اپل به زودی آمار فروش آخرین پرچمدار خود را در سه ماهه دوم منتشر خواهد کرد که گویای همه چیز خواهد بود.

در حال حاضر رقابت خاصی میان سامسونگ و اپل وجود دارد، البته نبرد اصلی این دو میان پرچمدارها است. سامسونگ در ابتدا، سال خوبی را آغاز کرد (سال 2016)، اما گلکسی نوت 7 خسارات جبران ناپذیری را به این شرکت وارد کرد. با وجود فاجعه گلکسی نوت 7 انتظار می رفت که اپل فروش بیشتری را نسبت به سال های گذشته از پرچمدار خود داشته باشد؛ اما واقعیت چیزی دیگری را نشان داد و اپل نتوانست از ضعف امسال سامسونگ سودی ببرد.

آنطور که در ادامه گزارشات اعلام شده فروش کند آیفون 7 هنوز نتوانسته از فروش آیفون 6 اس پیشی بگیرد، از سوی دیگر شاید هنوز برای شکستن رکورد فروش زود باشد. به هر حال درآمد سه ماهه بعدی اپل در اواخر ماه آینده منتشر خواهد شد. اکنون بهتر است که منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره درآمد اپل از فروش آیفون 7 باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر