;
coinex

انفجار شیائومی می 4 خبرساز شد؛ هنگام شارژ در کلاس درس!

انفجار گوشی های هوشمند همچنان ادامه دارد؛ اما این بار انفجار شیائومی می 4 (Xiaomi Mi 4) خبرساز شده است. اگر چه خبرهای مربوط به انفجار گوشی های شیائومی بسیار نادر است؛ اما این اتفاقی است که هر از گاهی می افتد و این بار نوبتِ یک دستگاه گوشی شیائومی می 4 بوده که هنگام شارژ شدن در یک کلاس درس، باعث دلهره شود.

بر اساس گزارش منتشر شده، صاحب این گوشی هنگامی که تلفن خود را در کلاس درسی در چین به شارژ زده بود، ناگهان با انفجار آن مواجه می شود. جزئیات بیششتری درباره انفجار شیائومی می 4 وجود ندارد؛ اما از عکس های به اشتراک گذاشته شده در فضای وب می توان به احتمال بسیار زیاد، باتری این گوشی را مقصر واقعی اعلام کرد.

باتری این دستگاه کاملا سوخته و پنل پشتی پلاستیکی این گوشی نیز ذوب شده است. خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.

انفجار شیائومی می 4

شیائومی Mi 4 در صف گوشی های هوشمند جدید شیائومی قرار نمی گیرد. این دستگاه برای اولین بار در سال 2014 عرضه شد. یک نمایشگر 5 اینچی اچ دی در پنل جلویی آن خودنمایی کرده و به یک پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 801 با سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز مجهز است. 3 گیگابایت رم داشته و در دو نسخه 16 گیگ و 64 گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در این حادثه، فعلا متهم ردیف اول است و در 2.5 ساعت به شارژ کامل خود می رسد.

در انفجار شیائومی می 4 مذکور، آیا با یک باتری معیوب طرف هستیم و یا اینکه شارژر اشتباهی مورد استفاده قرار گرفته است؟ علت هر چه باشد، گذر زمان آن را مشخص خواهد کرد. مسلما در روزهای آتی جزییات بیشتری منتشر خواهد شد، البته اگر شیائومی تصمیم به پاسخگویی داشته باشد! با تکرا همراه باشید.

انفجار شیائومی می 4

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر