;
coinex

گوشی ZTE BV0800 در تنا ظاهر شد؛ دوربین دوگانه مجددا خودنمایی می کند

گوشی ZTE BV0800 با دوربین دوگانه در تنا ظاهر شد
یک دستگاه معرفی نشده از زد تی ای با شماره مدل BV0800 در آژانس رگولاتوری چین ظاهر شد. گوشی ZTE BV0800 در حال حاضر بر روی وب سایت گیک بنچ نیز قرار گرفته و برخی از مشخصات آن نیز آشکار شده است؛ اما وب‌سایت تنا به طور معمول مشخصات فنی بهتری از این گوشی را نشان می دهد.

گوشی ZTE BV0800 از نظر فضای ذخیره سازی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل های 2 گیگابایت رم + 16 گیگابایت حافظه داخلی، 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی و در بالاترین نسخه دارای 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

فضای ذخیره سازی در تمامی مدل های مختلف این گوشی از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود و تمامی این نسخه ها به تراشه اسنپدراگون 430 کوالکام مجهز شده و در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 505 جای گرفته است.

اسمارت فون زد تی ای BV0800 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) خواهد بود. یکی از جذابترین ویژگی های گوشی جدید زد تی ای وجود یک دوربین دوگانه در پنل پشتی آن است.

دوربین دوگانه شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. هر دو دوربین شامل فاز تشخیص فوکوس خودکار بوده و این قابلیت را دارند که فیلم های فول اچ دی ضبط کنند.

در پنل جلویی گوشی ZTE BV0800 یک دکمه هوم بیضی شکل قرار گرفته که سنسور اثر انگشت نیز بر روی آن تعبیه شده است و یک باتری 2730 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می کند. گفته شده است که سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه در رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی و رز گلد در دسترس خواهد بود.

تاریخ عرضه این اسمارت فون هنوز مشخص نشده است؛ به احتمال زیاد تاریخ عرضه و قیمت این گوشی در مناطق مختلف به زودی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر