;
coinex

اپل واچ 3 در سه ماه سوم 2017 معرفی می شود؛ نسل جدید ساعت هوشمند اپل در راه است

اپل واچ 3 در سه ماه سوم 2017 معرفی می شود؛ نسل جدید ساعت هوشمند اپل در راه است
باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده، به احتمال بسیار زیاد شرکت اپل نسل سوم ساعت هوشمند خود را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی می کند. آنطور که پیدا است اپل واچ 3 توسط کوانتوم کامپیوتر تولید خواهد شد که در واقع همان شرکتی است که دو نسل قبلی این ساعت هوشمند را ساخته است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به رسانه چینی EDN، این دو شرکت تمرکز عمده خود را روی بهبود عملکرد و عمر باتری گذاشته اند. اگر به یاد داشته باشید اپل واچ 2 مشکلات بسیاری را در عملکرد باتری داشت و اکنون قرار است که اپل این مشکل را حل کند. اپل قرار است که عمر باتری مناسب و ثابتی را برای کاربران ارائه دهد.

تاکنون جزئیات بسیاری از اپل واچ 3 اعلام نشده است و هنوز اپل خبرهای رسمی را درباره نسل سوم ساعت هوشمند خود منتشر نکرده است؛ اما به صورت کلی انتظار می رود که طراحی دستگاه بهبود یابد و یا شاید غول تکنولوژی، طراحی کلی اپل واچ 3 را تغییر دهد. البته در ادامه گزارش منتشر شده از رسانه چینی EDN، اعلام شده که هیچگونه تغییری در طراحی و استایل کلی دستگاه وجود نخواهد داشت.

باتوجه به اینکه رشد صنعت ساعت های هوشمند بسیار آهسته است، اپل موفق شده که حدود 7.5 میلیون نسخه از ساعت هوشمند خود را در طول سال 2016 میلادی به فروش برساند. انتظار می رود که اپل واچ 3 فروش بیشتری را نسبت به نسخه های قبلی داشته باشد و بدون شک در سال جاری میلادی، صنعت ساعت های هوشند رشد بسیاری خواهد داشت.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی اپل واچ 3 مشخص نشده؛ اما حتما در طول چند ماه آینده خبرهای رسمی از سوی اپل منتشر خواهند شد و تا زمان برگزاری رویداد معرفی نسل جدید گجت پوشیدنی اپل، پرده از برخی واقعیت ها برداشته می شود.

.

منبع: phonearena

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر