;
coinex

نمایشگاه CES 2017 : همکاری گروه خودروسازی فیات با گوگل

نمایشگاه CES 2017 : همکاری گروه خودروسازی فیات با گوگل

نمایشگاه CES 2017 از 5 ژانویه 2017 کار خود را رسما آغاز خواهد کرد و این در حالی است که کمپانی های بزرگ تکنولوژی به پیشواز این نمایشگاه بزرگ الکترونیک مصرفی رفته اند.

چندی پیش گروه خودروسازی فیات کرایسلر همکاری بسیار ارزشمندی را برای پروژه مینی ون پاسیفیکا تجربه کرد و به نظر می رسد از این همکاری خود کاملا خوشنود است، چرا که به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد همکاری جدیدی را با غول موتورهای جستجو آغاز کند.

گفته می شود این همکاری منجر به ساخت سیستم سرگرمی بزرگسال Uconnect که مبتنی بر سیستم عامل اندروید نوقا است، خواهد شد.

سیستم Uconnect به همراه اندروید اتو پلاس

گفتنی است که یک نمونه اولیه از این سیستم در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در می آید و در داشبورد سدان 300 کرایسلر تعبیه خواهد شد.

انتظار می رود که سیستم جدید Uconnect نسبت به نسخه قبلی بهینه تر شده و به واسطه ی استفاده از اندروید نوقا، سرویس های اصلی گوگل از طریق Uconnect قابل استفاده خواهد بود.

کریس بارمن، مهندس ارشد الکترونیک فیات کرایسلر (FCA) در خصوص این همکاری اذعان داشت که گروه خودروسازی فیات کرایسلر در توسعه این تکنولوژی توکار در خودرو همکاری خواهد داشت و البته این همکاری در راستای رضایت کاربران و برای برطرف کردن نیازمندی های آن ها خواهد بود.

در سیستم Uconnect جدید، سیستم عامل اندروید در داشبورد خودروهای کرایسلر تعبیه خواهد شد. اما برای افرادی که هنوز در طرز کار این سیستم با ابهام مواجه اند باید گفت که سیستم مبتنی بر اندروید یو کانکتِ کرایسلر، نسبتا شبیه به نسخه ای است که کاملا مبتنی بر اندروید اتو بوده و در رویداد گوگل I/O که در ماه مه سال 2016 برگزار شد، در خودروی مازراتی گیبلی تعبیه شده بود.

به نظر می رسد این همکاری به خوبی می تواند نیازهای کاربران را برطرف نماید، زیرا اندروید اتو به خوبی می تواند برنامه هایی که به شدت مورد استقبال کاربران است را میزبانی نماید؛ برنامه هایی نظیر نقشه گوگل، اسپاتیفای، دستیار گوگل و …، و در نتیجه قدرت گرفتنِ سیستم یو کانکت از اندروید اتو می تواند در رضایت مشتریان فیات کرایسلر نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سیستم می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران باشد یا خیر.

.

منبع: techtimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر