;
coinex

حافظه ذخیره سازی هوشمند لنوو ؛ حافظه وایرلسی برای آینده

حافظه ذخیره سازی هوشمند لنوو ؛ حافظه وایرلسی برای آینده
حافظه ذخیره سازی هوشمند لنوو آخرین محصول از محصولات خانگی هوشمند شرکت چینی است. این حافظه یک راهکار امن دیجیتالی است که ظرفیت ذخیره سازی 6 ترابایت داده را دارد. حافظه ذخیره سازی لنوو دارای دو باند وایرلس دسترسی و به اشتراک گذاری فایل ها و داده های خود را دارد.

لنوو می گوید، این محصول برای امنیت و دسترسی نظیر به نظیر به فایل های مولتی مدیا مانند موسیقی، عکس ها و اسناد دیگر طراحی شده است. این حافظه ذخیره سازی وایرلس به کابران امکان کنترل و مدیرت راحت داده ها و فایل ها را می دهد.

 همچنین شرکت ادعا می کند،  نرم افزار تشخیص چهره یکپارچه این حافظه، امکان سازماندهی کتابخانه عکس بر اساس چهره را با دقتی بالا داراست.

این سیستم ذخیره سازی چند ترابایتی امکان ذخیره داده تا 6 ترابایت را دارد و یک کلید آپلود، وعده انتقال سریع داده ها از طریق USB را فراهم می کند.

حافظه ذخیره سازی هوشمند لنوو، حافظه وایرلسی برای آینده

همچنین کاربران همیشه کنترل کاملی بر سیستم ذخیره سازی دارند و امکان سینک اتوماتیک به آن ها اجازه پشتیبانی گیری از فایل ها در زمانی که در محدوده وای فای هستند، را خواهد داد. حافظه ذخیره سازی هوشمند لنوو چیزی در حدود 140 دلار  (به طور دقیق 139.99 دلار) قیمت گذاری شده و از ماه می (اردیبهشت) عرضه خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر