;
coinex

سری گلکسی نوت سامسونگ فراموش نشده؛ سامسونگ گلکسی نوت 8 در نیمه دوم 2017 رخ نشان می‌دهد

سری گلکسی نوت سامسونگ فراموش نشده؛ سامسونگ گلکسی نوت 8 در نیمه دوم 2017 رخ نشان می‌دهد
شایعات جدید نشان می دهد که سامسونگ سری گلکسی نوت خود را به رغم اتفاقات ناگواری که برای گلکسی نوت 7 افتاده، به دست فراموشی نسپرده است. این کمپانی قصد دارد تا سامسونگ گلکسی نوت 8 را در نیمه دوم 2017 معرفی کند.

دیروزر یک مقام رسمی کره ای از بخش الکترونیک این کمپانی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد، سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 اج را در ماه آوریل معرفی کند. در ادامه گفته شده که انتظار می رود این کمپانی در نیمه دوم سال 2017 از سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) نیز پرده برداری کند.

توجه داشته باشید که گلکسی نوت 7 قبل از انکه گزارش های مربوط به انفجار آن در فضای آنلاین بپیچد، یک گوشی هوشمند محبوبو در بین کاربران بود. سامسونگ الکترونیک تمرکز خود را همچنان بر بازار فبلت حفظ کرده و بنابراین سامسونگ گلکسی نوت 8 را در سال آینده راهی بازار خواهد کرد.

یکی از شرکای سامسونگ در ساخت سری 8 گلکسی نوت درباره برخی از ویژگی های جدید این فبلت گفته است:

سامسونگ با گلکسی S8 خود رزولوشن 2K را به نمایش خواهد گذاشت؛ اما با معرفی سامسونگ گلکسی نوت 8 برای تحقق بخشیدن به عملکردهای واقعیت مجازی از نمایشگرهایی با رزولوشن 4K استفاده خواهد کرد. من شنیده ام که این فبلت به جدیدترین هدست گیر وی آر متصل خواهد شد.

به جز صفحه نمایش 4K و قابلیت بهبود یافته برای استفاده از پلتفرم واقعیت مجازی، گلکسی Note 8 با قلم اس پن جدید و بیکسبی (Bixby) – دستیار هوشمند سامسونگ – که در گلکسی اس 8 نیز خودنمایی خواهد کرد، معرفی خواهد شد.

علاوه بر این کمپانی سامسونگ قصد دارد تا نتایج حاصل از بررسی آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 را در پایان ژانویه اعلام کند.

در حال این منبع شایعات جدیدی را مطرح کرده که می گوید ممکن است مشکلات مربوط به نوت 7 از طراحی سخت افزاری این دستگاه بوده باشد. این صحبت با پیش بینی های اولیه که به باتری های ناقص این کمپانی اشاره داشت در تناقض است. باید تا پایان ژانویه صبر کرد، شاید اتفاقات گلکسی نوت 7 به سازنده باتری های این دستگاه مربوط باشد، البته شاید!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر