;
coinex

معرفی هواوی پی 10 ممکن است که در کنفرانس MWC 2017 صورت گیرد

معرفی هواوی پی 10 ممکن است که در کنفرانس MWC 2017 صورت گیرد
به طور معمول، هواوی گوشی های هوشمند سری P خود را در ماه آوریل معرفی می کند. این اتفاقی بود که برای هواوی پی 8 در سال 2015 و هواوی پی 9 در سال 2016 افتاد. به همین ترتیب، انتظار می رفت که تاریخ معرفی هواوی پی 10 (Huawei P10) نیز برای ماه آوریل برنامه ریزی شود؛ اما به احتمال زیاد این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

اگر بتوان به گفته های تحلیلگر صنعتی، پان جیوتانگ (Pan Jiutang) اعتماد کرد، باید گفت که هواوی تاریخ راه اندازی سنتی خود را با عرضه هواوی پی 10 در زمانی دیگر، برهم خواهد زد.

معرفی هواوی پی 10

بر اساس گفته های این تحلیلگر دنیای تکنولوژی، گوشی پرچمدار جدید هواوی ممکن است که در کنگره جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) معرفی گردد. این تحلیلگر با نوشتن پستی در شبکه اجتماعی ویبو به این نکته اشاره کرده که سامسونگ گلکسی اس 8 و هواوی P10 که از اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت خواهند گرفت، در بارسلونا خودنمایی خواهند کرد.

البته کنفرانس MWC 2017 از 27 فوریه تا 2 مارس در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد و از آنجا که ممکن است گلکسی S8 زودتر راه اندازی شود، پس می توان نتیجه گرفت که گوشی هواوی پی 10 در اوایل ماه مارس رخ نشان خواهد داد.

شایعات درباره مشخصات هواوی پی 10 می گویند که این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت تصویری 2K خواهد بود و پردازنده کرین 960 هواوی در آن به عنوان مغز متفکر عمل خواهد کرد. البته هنوز این احتمال وجود دارد که هواوی شیوه سنتی خود را در معرفی پرچمداران سری P خود حفظ کرده و معرفی هواوی پی 10 را برای ماه آوریل برنامه ریزی کند.

 به جز گفته های پان جیوتانگ، هیچ نشانه ای از معرفی زودهنگام هواوی پی 10 دیده نمی شود. پس همچنان صبور باشید و تکرا را برای دریافت اطلاعات بیشتر مرور کنید، ما به روزترین اخبار تکنولوژی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر