;
coinex

لگو Boost همه کیت های لگو را به ربات های قابل برنامه ریزی تبدیل می کند

لگو Boost همه کیت های لگو را به ربات های قابل برنامه ریزی تبدیل می کند

اسباب بازی های رباتیک آموزشی و قابل برنامه ریزی همچون محصولات شرکت های Jimu و Cozmo، از ترندهای محبوب تکنولوژی کودکان در نمایشگاه CES سال گذشته بودند. لگو هم با کیت آموزش رباتیک خود Mindstorm سال هاست در این زمینه فعال است. البته این کیت تا حد زیادی ریشه در محصولات قدیمی تر شرکت دارد.

در نمایشگاه CES 2017 که از 16 دی ماه رسما به روی عموم گشوده خواهد شد، شرکت لگو محصول جدیدی به نام Boost را عرضه کرده که مجموعه ای از موتورها و آجرهای قابل برنامه ریزی است که می تواند با انواع کیت های لگوی موجود سازگاری داشته و اسباب بازی های فوق را به اسباب بازی های موتوری و حرکتی جذابی تبدیل کند. همچنین این محصول لگو دارای اپلیکیشنی برای ضبط صداست، بنابراین می تواند صداهای مختلفی را ضبط و پخش کند.

این کیت همچنین دارای پنج دستورالعمل ساخت ربات از پیش ساخته است. همچنین کاربر می تواند با آموختن روش استفاده و دستورالعمل های دیگر ساختار مختص به خود را بسازد. کیت لگو Boost برای کودکان 7 سال به بالا طراحی شده و با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگار است.

لگو Boost دارای سه قطعه مهم است که بیشتر برای بلند کردن اجسام سنگین طراحی شده اند، از جمله یک سنسور شیب، سنسور رنگ و فاصله و یک موتور. این کیت دارای 843 قطعه است. کیت Boost لگو 160 دلار قیمت گذاری شده و از نیمه دوم سال 2017 در دسترس خواهد بود.

.

منبع: cnet

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر