;
coinex

سامسونگ، پنل های ال سی دی خود را از کمپانی ال جی تهیه خواهد کرد!

سامسونگ، پنل های ال سی دی خود را از کمپانی ال جی تهیه خواهد کرد
پنل های ال سی دی سامسونگ احتمالا از کمپانی ال جی تهیه شود! اگر قرار باشد این گزارش جدید که از کره جنوبی منتشر شده را باور کنیم، باید گفت که سامسونگ در حال مذاکره با دیگر غول تکنولوژی کره، کمپانی ال جی، برای تامین پانل ال سی دی برای تلویزیون های جدید خود است. جالب اینجاست، در حالی که این دو شرکت در این صنعت رقیب یکدیگر هستند؛ اما یک معامله اینچنینی، می تواند برای هر دو کمپانی بسیار سودمند باشد.

رییس بخش تلویزیون های سامسونگ، کیم هیون سوک (Kim Hyun-suk)، تقریبا این خبر را در نمایشگاه CES 2017 تایید کرده است. او گفت: “هیچ جزئیاتی در این باره منتشر نشده است؛ اما هر دو شرکت به شدت بر روی این معامله متمرکز شده و به طور جدی در حال پیگیری آن هستند.”

گزارش های قبلی نشان می دهد که کمپانی شارپ تحویل تمام محموله پنل های ال سی دی به سامسونگ را به تاخیر انداخته و این کمپانی را در شرایط سختی قرار داده است.

اما به نظر می رسد که سامسونگ و ال جی در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی این قرارداد هستند. شایعه شده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا ساخت باتری های فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 خود را به شرکت ال جی بسپارد (اگرچه اوایل امروز گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سامسونگ SDI همچنان تامین کننده اصلی برای سامسونگ باقی خواهد ماند)؛ بنابراین همکاری بین این دو غول صنعتی کره می تواند حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و به بخش های دیگری نیز انتقال یابد.

.

منبع: sammobile 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر