;
coinex

شکایت از شرکت تسلا به دلیل وارد شدن خودروی تسلا به درون یک خانه!

شکایت از شرکت تسلا به دلیل وارد شدن خودروی تسلا به خانه اش!

شتاب گرفتن ناگهانی سرعت و برخورد با گاراژ و در نهایت وارد خانه شدن خودرو، چیزی است که ممکن است تنها در فیلم های سینمایی و یا تلویزیونی ببنیم؛ اما این موردی است که واقعا برای جی چانگ سان، صاحب یک خودروی تسلا مدل ایکس اتفاق افتاده است، او می گوید، با وجودی که خودرویش پارک بوده، به ناگهان شتاب گرفته است.

در طرح دعوی دادگاه وی می خوانیم: “این خودرو، خود به خود با تمام نیرو شتاب گرفته و با شدت به دیوارهای گاراژ برخورد کرده است. سپس موجب وارد کردن خسارت به تیرک های چوبی دیوار و یک لوله فاضلاب فولادی شده و حتی در حال رسیدن به اتاق نشیمن بوده است.”

این طرح دعوی در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا ثبت شده است؛ اما برای رسیدگی نیاز به شکایت هفت نفر در اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه دارد. در واقع هفت صاحب خودروی تسلا مدل ایکس باید برای رسیدگی قانونی به این مورد وارد طرح دعوی آقای سان شوند.

با این وجود، شرکت تسلا تمامی این ادعاها را رد کرده و می گوید، این موارد تقریبا همیشه به دلیل خطای انسانی رخ می دهد. بر اساس بیانیه شرکت تسلا: “شواهد، از جمله اطلاعات خودرو، به طور قطع نشان می دهد، این تصادف نتیجه فشردن 100 درصدی پدال گاز توسط آقای سان بوده است.”

 

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر