;
coinex

لپ تاپ گیمینگ Aspire VX 15 ایسر در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

نمایشگاه CES 2017 هم اکنون در حال برگزاری است، در طی برگزاری این نمایشگاه تاکنون لپ تاپ های بسیاری برای گیمرها و دانش آموزان معرفی شده است، البته مدت بسیاری است که گیمرها به لپ تاپ های بازی توجه بسیاری دارند و خرید یک لپ تاپ گیمینگ را به جای پی سی گیمینگ، ترجیح می دهند، در ادامه برگزاری CES 2017، آخرین لپ تاپ گیمینگ Aspire VX 15 ایسر معرفی شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که لپ تاپ های گیمینگ به گران بودن بدنام هستند؛ اما به نظر می رسد که لپ تاپ گیمینگ Aspire VX 15 ایسر یک دستگاه مقرون به صرفه است. لپ تاپ جدید ایسر دارای سیستم خنک کننده یا کولینگ قدرتمندی است. این بدان معنا است که در زمان کار کردن مداوم و عملکردهای سنگین، بیش از حد گرم نمی شود. البته نکته مهم دیگری درباره این دستگاه وجود دارد که مربوط به عمر طولانی اجزای آن است که همراه با آن عملکرد را هم حفظ می کند.

ایسر به کاربران اجازه می دهد تا به صورت دلخواه سخت افزارهای لپ تاپ خود را پیکره بندی کنند و از آخرین نسل 7 پردازنده اینتل استفاده کنند، گزینه های انتخاب پردازنده شامل Core i5 و Core i7 است. همچنین برای پردازشگر گرافیکی دو انتخاب از کارت های گرافیک GeForce GTX 1050 و 1050 Ti انویدیا موجود است که ترکیب قدرتمندی را در کنار پردازنده اینتل ایجاد خواهد کرد.

قیمت لپ تاپ گیمینگ Aspire VX 15 ایسر از 799 دلار آغاز می شود و آنطور که اعلام شده در اواخر ماه میلادی جاری روانه بازار می شود. اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ تازه را دارید و از دسته گیمرها هستید، بدون شک Aspire VX 15 برای خرید گزینه خوبی است؛ چراکه قیمت پایینی نسبت به سایر لپ تاپ های قدرتمند گیمینگ دارد. به هر حال انتظار می رود که این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه فروش خوبی را در طول سال جاری داشته باشد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر