;
coinex

دسکتاپ های ایسوس Zen AiO در نمایشگاه CES 2017

دسکتاپ های ایسوس Zen AiO در نمایشگاه CES 2017
دسکتاپ های ایسوس Zen AiO در نمایشگاه CES 2017 به روی صحنه رفتند. سیستم های آل این وان (AIO)، سیستم های رومیزی هستند که فضای بسیار مناسبی را از هدر رفتن نجات می دهند؛ چرا که این سیستم بدون هیچ باکسی بوده کیس کامپیوتر در آنها وجود خارجی ندارد.

چنین سیستم هایی می توانند فضای مناسبی را برای کار کردن کاربران فراهم کنند. اگر شما نیز یکی از کسانی هستید که به اینگونه سیستم های رومیزی علاقمندید، پس باید خوشحال شوید اگر بدانید که ایسوس از دسکتاپ های ایسوس Zen AiO خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است.

مدل های متعددی در این سری از محصولات ایسوس قرار گرفته است، با یک مدل پرچمدار که از آن با نام ASUS Zen AiO Pro Z240iE یاد می شود. این دسکتاپ دارای یک صفحه نمایش 24 اینچی با کیفیت 4K بوده و در درون بدنه آن هفتمین نسل از پردازنده های اینتل Core i قرار گرفته است.

دسکتاپ های ایسوس Zen AiO

این دستکتاپ حرفه ای از 32 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی کرده و کارت گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1050 مدیریت کارهای گرافیکی ان را بر عهده خواهد داشت. با چنین کارت گرافیکی می توان انتظار داشت که کاربران بتوانند بازی های سنگین را نیز به راحتی اجرا کنند.

دسکتاپ ایسوس AiO ZN241IC نیز که کمی از مدل پرچمدار این کمپانی ضعیف تر است، همچنان از نسل هفتم پردازنده Intel Core i برخوردار شده است؛ اما کارت گرافیکی آن انویدیا GeForce 940MX است.

دسکتاپ های ایسوس Zen AiO

برای کاربرانی که مایلند تا صفحه نمایش بزرگتری را در اختیار داشته باشند، دسکتاپ ایسوس Zen AiO ZN270 می تواند مورد مناسبی باشد. این سیستم بدون کیس با نمایشگر 27 اینچی معرفی شده و از مشخصات فنی آن می توان به کارت گرافیکی انویدیا GeForce 940MX، پشتیبانی از حافظه رم 16 گیگابایتی و سیستم صوتی با 4 بلندگو اشاره کرد.

هر سه کامپیوتر آل این وان ایسوس از ماه مارس در دسترس خواهند بود. شروع قیمت ها با مبلغ 999 دلار در مدل دسکتاپ Zen AIO ZN270IE آغاز شده، با قیمت 999 دلاری ایسوس Zen AIO ZN241IC ادامه یافته و به قیمت 1799 دلاری در مدل ZN240iE منتهی می شود. منتظر دسکتاپ های ایسوس Zen AiO باشید، این سیستم های همه کاره به زودی وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر