;
coinex

ایسوس زنفون 3 زوم معرفی شد؛ دوربین دوگانه و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت خودنمایی کرد

ایسوس زنفون 3 زوم معرفی شد؛ دوربین دوگانه و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت خودنمایی کرد
ایسوس زنفون 3 زوم (ASUS ZenFone 3 Zoom) با یک دوربین دوگانه و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد. شاید دیگر وجود دوربین های دوگانه و باتری های بزرگ برای کاربران به امری طبیعی تبدیل شده باشد. از دو سال گذشته کیفیت عکاسی با دوربین گوشی های هوشمند روز به روز بهبود یافته و با آمدن دوربین های دوگانه به این بازار، سطح جدیدی برای عکاسی با دوربین اسمارت فون ها تعریف شده است.

به نظر می رسد که ایسوس با معرفی گوشی ایسوس زنفون 3 زوم به هر دو بخش مهم در صنعت ساخت گوشی های هوشمند توجه ویپه ای کرده است. یک دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ 5000 میلی‌امپر ساعتی می تواند محبوبیت این محصول را در بین کاربران افزایش دهد.

ایسوس زنفون 3 زوم با یک دوربین دوگانه بسته بندی شده است. یک جفت سنسور 12 مگاپیکسلی که یک لنز 25 میلیمتری با زاویه باز و یک لنز 55 میلیمتری با ارائه زوم اپتیکال 2.3، محتویات آن را تشکیل می دهند.

ایسوس می گوید که هر دو لنز می توانند به صورت هماهنگ با یکدیگر برای ارائه یک اثر بوکه اقدام کنند. تصویر پس زمینه به صورت تار ارائه شده و این درحالیست که دوربین بر روی سوژه اصلی عکاسی می تواند به شدت متمرکز باشد.

ایسوس با استفاده از دو سنسور سونی IMX362 با پیکسل های 1.4 میکرون، باعث شده تا ایسوس زنفون 3 بتواند در نور کم هم قابلیت بالایی برای عکاسی داشته باشد.

ایسوس زنفون 3

تامین انرژی این دوربین دوگانه از یک پردازنده اسنپدراگون 625 خواهد بود و هنگامی که یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی در کنار آن قرار می گیرد، این دستگاه می تواند تنها با یک شارژ کامل به مدت 6.5 ساعت ویدیوهایی با کیفیت 4K ضبط کرده و تا 40 روز در حالت آماده بکار باشد!

نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی ایسوس ZenFone 3 Zoom با پوشش گوریلا گلس 5 محافظت شده و بدنه آلومینیومی آن زیبایی خاصی را به این دستگاه بخشیده است. یکی از جالبترین چیزهایی که در این دستگاه به چشم می خورد، ضخامت نسبتا کم آن است. ایسوس تمامی این قطعات را در یک بدنه 7.83 میلیمتری جای داده و وزن آن را به 170 گرم محدود کرده است.

هنوز هم جزئیات بسیاری درباره گوشی ایسوس زنفون 3 زوم وجود دارد که ما از آن اطلاعی نداریم. مسلما با عرضه این گوشی در ماه فوریه مشخصات بیشتری از ان ظاهر خواهد شد و عملکرد واقعی ان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. قیمت گذاری برای این دستگاه هنوز اعلام نشده است. در روزهای آتی همراه ما باشید تا جزئیات بیشتری از آن را با هم مرور کنیم.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر