;
coinex

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 در نمایشگاه CES 2017 خودنمایی کرد

ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 در نمایشگاه CES 2017 خودنمایی کرد
ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 معرفی شد. سال گذشته در نمایشگاه CES کمپانی کاسیو از ساعت هوشمندی به نام WSD-F10 پرده برداری کرد. ساعتی زیبا که توانست ماهیت کاسیو را به خوبی نشان دهد. امسال نیز این کمپانی ساعت ساز از محصول دیگری رونمایی کرد. ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد.

اگر به دنبال یک دستگاه فوق العاده هستید و یا در پی چیز جدیدی می گردید، باید گفت که بیهوده تلاش می کنید. طراحی این ساعت هوشمند با مدل قبلی خود چندان تفاوتی نکرده است. بخش اعظمی از ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 به نظر می رسد که به نسل قبلی خود بسیار شبیه است، پس چه چیزی در ساعت جدید کاسیو تغییر کرده است؟

بر اساس گفته های کمپانی کاسیو، ساعت هوشمند WSD-F20 با قدرت پاین تر GPS و قابلیت استفاده از نقشه های رنگی حتی در حالت آفلاین، برخوردار شده است؛ به همین دلیل این گجت، وابستگی کمتری به ساعت های هوشمند خواهد داشت.

به لطف وجود داده های گرفته شده از Mapbox شما می توانید نقشه های جایی که قصد دارید تا به آنجا سفر کنید را بدون اتصال به اینترنت، در اختیار داشته باشید. همچنین اپلیکیشن Location Memory این امکان را به کاربران خواهد داد که مارکت و متن های جدید را نیز به آن اضافه کنند.

به غیر از این موضوع، به نظر می رسد که کاسیو در ساعت هوشمند جدید خود، تصمیم گرفته تا همچنان بر طراحی سخت و تنومند خود باقی بماند. ساعت هوشمند کاسیو WSD-F20 همان طراحی بادوام نسل قبلی را در اختیار دارد؛ بنابراین با آسودگی خاطر آن را به پشت دست خود ببندید و بدون هیچ نگرانی از آسیب های احتمالی، از آن استفاده کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر