;
coinex

ربات های ال جی می توانند خانه شما را کنترل کرده و شما را در فرودگاه راهنمایی کنند

ربات های ال جی می توانند خانه شما را کنترل کرده و شما را در فرودگاه راهنمایی کنند

ربات های ال جی می توانند خانه شما را کنترل کرده و شما را در فرودگاه راهنمایی کنند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید:

چندی پیش ال جی ادعا کرد که برنامه های ویژه ای برای ربات های خود در نمایشگاه CES 2017 دارد که بعد از آن همه دیدند که ال جی کاملا در این باره جدی بوده است. این غول تکنولوژی در این نمایشگاه از تعداد محدودی از ربات های کمکی خود که بی شک چیزی بیش از وسایل برقی خانگی هستند پرده برداری کرد.

برای شروع، آن ها Hub Robot و همتای سایز کوچک آن را معرفی کردند. این ربات ها می توانند دستگاه های هوشمند خانه شما را کنترل کنند، موسیقی پخش کنند، در زمان های رفت و آمد به شما مشاوره بدهند و زندگی را برایتان ساده تر کنند، درحالی که همه این ها با ظاهری دوستانه ارائه خواهند شد. در واقع شباهتی به Echo آمازون با عبارات و اصطلاحاتی زیبا دارد، اما لزوما این شباهت روبات های ال جی به رقبای خود چیز بدی نیست. مهم تر از همه، این ربات ها تنها نیستند و به نوعی هم نوع های بزرگتری دارند.

کمپانی ال جی همچنین Airbot خود را نیز معرفی کرد؛ ماشینی که شباهت زیادی به دالک (یک نژاد فرازمینی که عمدتا در داستان های تخیلی برنامه انگلیسی Doctor Who مشاهده می شد) دارد که مسافران را در فرودگاه به صورت خودکار راهنمایی می کند. این ربات می تواند اطلاعات سفر را برروی صفحه نمایش خود ارائه دهد. همچنین در صورتی که شما گم شوید می تواند در ترمینال به همراه شما راه برود. ربات Airbot برای اولین بار در اواخر سال جاری در فرودگاه اینچئون کره جنوبی به مسافران کمک رسانی خواهد کرد، همچنین جای تعجبی ندارد اگر در آینده ای نزدیک در جاهای دیگر نیز از این ربات استفاده شود.

ربات های ال جی

اما خبر بد چیست؟ ال جی هنوز چیزی در رابطه با قیمت و اینکه چه زمان می توان از ربات های Hub در خانه استفاده کرد نگفته است. البته که جزئیات این دو مورد از اهمیت بالایی برخوردار هستند. جای تعجبی ندارد اگر مشتریان مجبور شوند چندین ماه برای دیدن این ربات ها صبر کنند و یا اینکه با قیمت بسیار زیادی روبرو شوند. ما قبلا نیز قیمت های معقولی برای ربات های خانگی دیده ایم، اما تضمینی وجود ندارد که ال جی نیز بخواهد از آن قیمت ها استفاده کند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر