;
coinex

جدیدترین یخچال ال جی با ویژگی الکسا و webOS در نمایشگاه CES 2017

جدیدترین یخچال ال جی با ویژگی الکسا و سیستم عامل webOS در نمایشگاه CES 2017
جدیدترین یخچال ال جی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. یخچال فریزر هوشمند اینستا ویو (InstaView) ال جی می تواند بشنود و به دستورات صوتی به عنوان ویژگی دستیار هوشمند شخصی الکسا، پاسخ دهد. این یخچال فریزر همچنین به پلتفرم هوشمند سیستم عامل webOS خود ال جی مجهز شده است. یخچال فریزر InstaView ال جی یک رقیب سرسخت برای یخچال فریزر فامیلی هاب 2.0 سامسونگ نیز به حساب می آید، محصول جدیدی از سامسونگ که با ویژگی تشخیص صدای این کمپانی همراه شده است.

جدیدترین یخچال ال جی دارای یک نمایشگر لمسی 29 اینچی ال سی دی بوده که با دو بار ضربه بر روی آن فورا روشن می شود. این ویژگی جدید در یخچال InstaView به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون آنکه نیازی به باز کردن در یخچال باشد، درون آن را دیده و از محتویات یخچال خود باخبر شود، چنین قابلیتی می تواند در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی کند.

جدیدترین یخچال ال جی

ال جی مدت زمان طولانی است که از پلتفرم هوشمند webOS در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کند؛ اما این برای اولین بار است که این پلتفرم هوشمند به وسیله ای چون یخچال گسترش پیدا کرده است.

از آنجایی که جدیدترین یخچال ال جی به پلتفرم هوشمند webOS مجهز شده، با استفاده از وای فای کاربر می تواند که به طور مستقیم از یخچال فریزر هوشمند InstaView با ویژگی الکسا، طیف گسترده ای از کارها را انجام دهد، دستور به پخش موسیقی، سفارش مواد غذایی از آمازون و بسیاری از کارهای دیگر با این قابلیت جدید امکانپذیر است.

در حال حاضر 6 هزار مهارت مختلف برای الکسا وجود دارد. آن می تواند کنترل دستگاه های خانه هوشمند را انجام دهد، یک ماشین اوبر بگیرد، آب و هوا را بررسی کند، چیزی را در اینترنت جستجو کند، یادآوری ها را مرور کند و به بسیاری از دستورات صوتی پاسخ دهد.

جدیدترین یخچال فریزر ال جی در غرفه این کمپانی در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس به روی صحنه رفت. این غول سازنده لوازم خانگی هنوز هیچ قیمت گذاری از یخچال فریزر هوشمند InstaView اعلام نکرده و البته هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه آن در بازارهای جهانی نیز شنیده نشده است. برای بررسی محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه CES امسال با تکرا همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر