;
coinex

گوشی زد تی ای آکسون 7 در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ پشتیبانی از دی دریم گوگل با آپدیت به اندروید نوقا

گوشی زد تی ای آکسون 7 در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ پشتیبانی از دی دریم گوگل با آپدیت به اندروید نوقا
گوشی زد تی ای آکسون 7 (ZTE Axon 7) معرفی شد. دیروز نمایشگاه CES 2017، دومین روز کنفرانس های خبری خود را پشت سر گذاشت و در میان انبوهی از لوازم خانگی هوشمند، بخش موبایل نیز حرف هایی برای گفتن داشت. کمپانی زد تی ای رویداد مطبوعاتی خود را پشت سر گذاشت و دو گوشی هوشمند جدید خود را در آن معرفی کرد. زد تی ای بلید وی 8 پرو (ZTE Blade V8 Pro) و محصول دیگری که گوشی زد تی ای آکسون 7 بود.

آکسون 7، گوشی هوشمند پرچمدار زد تی ای است. این پکیج تکنولوژی، یک دستگاه تمام عیار است. پردازنده سریع، دوربین های قدرتمند و تمرکز فوق العاده بر روی سیستم صوتی، از ان یک گوشی هوشمند فوق العاده ساخته است.

گوشی زد تی ای آکسون 7 در حال حاضر به اندروید 6.0 مارشمالو مجهز است؛ اما زد تی ای اعلام کرده که قصد دارد آن را به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به روزرسانی کند.

گوشی زد تی ای آکسون 7

این کمپانی به وضح تایید کرده، با این به روزرسانی که به زودی نیز انجام می شود، با خود ویژگی های زیادی برای این گوشی هوشمند به ارمغان خواهد آورد. هنگامی که اندروید 7.0 نوقا بر روی این گوشی هوشمند بنشیند، زد تی ای Axon 7 قادر است تا از دی دریم گوگل پشتیبانی کند.

گوشی زد تی ای آکسون 7 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل (کواد اچ دی) بوده و به پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز است. پس تجربه واقعیت مجازی با آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

در حال حاضر هیچ زمانی از آپدیت جدید این گوشی به اندروید نوقا اعلام نشده است؛ اما این اتفاقی است که به زودی خواهد افتاد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر