;
coinex

بی ام دبلیو دستیار شخصی کورتانا را در اتومبیل های خود به ارمغان می آورد

دستیار شخصی کورتانا
دستیار شخصی کورتانا ;i چند سال پیش توسط مایکروسافت ارائه شد، اکنون در گوشی های هوشمند ویندوزی، رایانه ها، تبلت ها و کنسول های بازی در دسترس قرار گرفته است. به نظر می رسد که این دستیار شخصی دیجیتالی برای اتومبیل ها هم ایده بدی نباشد، قرار بر این است که شرکت آلمانی بی ام دبلیو این دستیار شخصی را در اتومبیل های خود به ارمغان آورد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این بخش در واقع مربوط به ConnectedDrive بی ام دبلیو است که شامل ویژگی ها، سرگرمی و ارتباط های آنلاین این شرکت است. شرکت بی ام دبلیو در سال گذشته پلتفرم دیجیتالی مناسبی را در اتومبیل های خود ارائه داد که به کاربران اجازه می داد تا به طیف گسترده ای از خدمات داخل و خارج خودرو دسترسی داشته باشند. بی ام دبلیو در CES 2017 اعلام کرد که خدمات دیجیتالی آنلاین را برای کاربران خود در خودروهای آینده به ارمغان می آورد.

دستیار شخصی کورتانا

این شرکت قرار است که اتومبیل های خود را به سیستم کنترل صدای هوشمند مجهز کند که تقریبا اکثر مردم با این ویژگی آشنایی دارند. در حال حاضر کاربران بسیاری از دستیار شخصی کورتانا در دستگاه های مختلف استفاده می کنند و بدون شک ارائه آن در اتومبیل برای همه جذاب است.

باتوجه به گفته این شرکت، اپلیکیشن کورتانا قابلیت کنترل صدا را از طریق گوشی های هوشمند ویندوزی ارائه می دهد. کورتانا در اتومبیل های بی ام دبلیو قادر به روزو یک میز در رستوران بدون اینکه راننده هیچ دکمه خاصی را فشار دهد، خواهد بود، البته تمام ویژگی های دستیار شخصی کورتانا به اینجا ختم نمی شود و قابلیت های گسترده ای را خواهد داشت.

به یاد داشته باشید که کورتانا از هدف های آینده بی ام دبلیو است و این انتظار را نداریم که کورتانا در لیست گزینه های خرید یک اتومبیل بی ام دبلیو وجود داشته باشد.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر