;
coinex

کیبورد MX Board Silent از شرکت چری معرفی شد؛ بی‌صدا، حرفه‌‎ای بازی کنید!

کیبورد MX Board Silent از شرکت چری یک کیبورد با کلیدهای مکانیکی است که هیچ سرو صدایی ندارد.کیبورد MX Board Silent دارای کلیدهای مکانیکی قرمز و مشکی است.

شرکت چری که یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی گیمینگ و مخصوصا کیبورد‌های گیمینگ و مکانیکی است حالا یک کیبورد گیمینگ با کلیدهای مکانیکی بدون سر و صدا را تولید کرده است. کیبورد MX Board Silent از شرکت چری در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا معرفی شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید کیبوردهای گیمینگ واقعی که قیمت نسبتا بالایی دارند و برای گیمرهای مبتدی تا حرفه‌ای بسته به امکانات طراحی شده‌اند در هنگام فشار دادن کلیدهای مکانیکی دارای سر و صدای بسیار زیادی هستند، به همین سبب تجربه بازی با یک کیبورد آن‌هم برای گیمرها تا پیش از معرفی کبیورد MX Board Silent از شرکت چری غیر قابل باور بوده است. اما حالا کیبورد MX Board Silent، نسخه بروز شده کیبورد گیمینگ G80-3000 شرکت نام دار چری با کلیدهای مکانیکی نوع قرمز و مشکی معرفی شده است تا شما بدون سر و صدا بازی کنید.

کیبورد MX Board Silent  یک محصول تمام عیار و درجه یک است که دارای کلیدهای مکانیکی مخصوص و پیشرفته از سری قرمز و مشکی شرکت چری است. کلیدهای مکانیکی استفاده شده در صفحه کلید MX Board Silent برای گیمرها همان حس همیشگی را داشته اما سر و صدایی ندارد و همچنان حساسیت بالایی به فشار دارد؛ بنابراین شاید برخی از کاربران در هنگام استفاده از این کبورد بسیار لذت ببرند و عده‌ای دیگر این کیبوردها را آزار دهنده تلقی کنند.

کیبورد MX Board Silent از شرکت چری یک کیبورد با کلیدهای مکانیکی است که هیچ سرو صدایی ندارد.کیبورد MX Board Silent دارای کلیدهای مکانیکی قرمز و مشکی است.

شایان ذکر است که شرکت چری با پایان سال 2016 میلادی دیگر قراردادی برای همکاری با شرکت Corsair به صورت اختصاصی ندارد و از این پس می‌توان کلیدهای بدون سر و صدای شرکت چری را به جز در محصولات محدود برند Corsair در دیگر کیبوردهای بازار همچون ریزر و لاجیتکت نیز مشاهده کنیم.

شرکت چری هنوز قیمت و زمان عرضه این کیبورد درجه یک و بسیار مناسب برای گیمرها را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود کیبورد MX Board Silent از شرکت چری با قیمت نسبتا بالایی در سال جاری میلادی وارد بازار جهانی شود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر