;
coinex

نمایشگاه CES 2017: لپ تاپ Gram 14 ال جی با 21 ساعت عمر باتری وارد بازار می شود

لپ تاپ Gram 14 ال جی

در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 لپ تاپ های متنوعی از سوی شرکت های مختلف معرفی شدند که شامل سریع ترین و سبک ترین لپ تاپ های جهان بودند. شرکت ال جی هم در این نمایشگاه لپ تاپ جدید خود را به نمایش گذاشت؛ آنطور که پیدا است لپ تاپ Gram 14 ال جی قادر به ارائه 21 ساعت عمر باتری است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

لپ تاپ Gram 14 ال جی به صفحه نمایش لمسی مجهز نیست، وزن این دستگاه تقریبا کمتر از یک کیلوگرم است و از لحاظ ابعاد هم چندان بزرگ نیست. در حال حاضر بدنه فلزی برای لپ تاپ ها از مد افتاده و آنطور که پیداست در ساخت این لپ تاپ از آلیاژ منزیم کربن استفاده شده است. در ساخت صفحه نمایش این لپ تاپ از پانل IPS استفاده شده که وضوح و روشنایی خوبی را ارائه می دهد.

شرکت ال جی ادعا می کند که لپ تاپ جدید این شرکت می تواند 21 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ کامل برای کاربر فراهم کند. این ادعا بسیار بلند پروازانه است؛ اما ظاهرا همه چیز واقعی است. شرکت ال جی در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه CES 2017 این لپ تاپ را به نمایش گذاشت. اگر ادعای ال جی درست باشد، این محصول یک دستارود بزرگ به شمار می آید، البته به صورت کلی قدری باورنکردنی است.

لپ تاپ جدید ال جی دارای صفحه نمایش 14 اینچی، پردازنده Core i5 5200 اینتل، رم 8 گیگابایتی DDR3L و حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD است. متاسفانه این شرکت هنوز هیچ خبری درباره تاریخ عرضه این لپ تاپ به بازار منتشر نکرده است و همچنین جزئیات بسیاری از آن را به نمایش نگذاشته است. باتوجه به خبرهای منتشر شده لپ تاپ Gram 14 ال جی 850 دلار قیمت دارد. شرکت ال جی برنامه خود را برای این لپ تاپ اعلام نکرده؛ اما انتظار می رود که به زودی خبرهای بیش تری درباره آن منتشر کند.

منبع : Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر