;
coinex

ساعت هوشمند سواروفسکی در نمایشگاه Baselworld 2017 معرفی می شود

ساعت هوشمند سواروفسکی
به نظر می رسد که همه شرکت ها قصد دارند وارد صنعت ساعت های هوشمند شوند، از یک طرف شرکت های بزرگ تکنولوژی مانند اپل و سامسونگ وارد این صنعت شدند و از طرفی دیگر شرکت های بزرگ ساعت سازی که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. به تازگی تایید شده که ساعت هوشمند سواروفسکی در طی رویدادی در نمایشگاه Baselworld 2017 معرفی می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید سواروفسکی (Swarovski) یک شرکت سازنده طلا و جواهرات است که ظاهرا قصد دارد وارد بازی صنعت ساعت های هوشمند با سیستم عامل Android Wear شود. این شرکت قصد دارد که ساعت هوشمند خود را در رویداد Baselworld 2017 رونمایی کند، نمایشگاه Baselworld 2017 در اصل یک رویداد برای معرفی محصولات لوکس شرکت های بزرگ جواهرسازی است.

در حالی که این اولین تلاش سواروفسکی برای ساخت ساعت هوشمند انحصاری خود است، قبلا با شرکت هایی مانند سامسونگ برای Gear S و هواوی برای هواوی واچ همکاری داشته است. این شرکت فقط معرفی ساعت هوشمند خود را در رویداد نام برده شده تایید کرده است، هنوز مشخصات ساعت هوشمند سواروفسکی که شامل سخت افزار و ویژگی ها است منتشر نشده است.

برای کسانی که از نمایشگاه Baselworld بی اطلاع هستند باید گفت که این نمایشگاه دقیقا همانند CES است، با این تفاوت که در آن فقط ساعت های باکیفیت به نمایش گذاشته می شود. این یک رویداد سالانه است که در سوئیس برگزار می شود و تمامی تولیدکنندگان بزرگ جهان آخرین محصولات خود را در آن به نمایش می گذارند.

نمایشگاه Baselworld در تاریخ 23 مارس برابر با سوم فروردین آغاز می شود و تا 30 مارس برابر با 10 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد. رویدادهای این نمایشگاه بر خلاف CES برای عموم باز است و بازدیدکنندگان می توانند بلیط رویدادها را به صورت جداگانه خریداری کنند. انتظار می رود که ساعت هوشمند سواروفسکی در زمان عرضه به یکی از رکورد داران فروش تبدیل شود.

منبع : Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر