;
coinex

نگاهی به نخستین هدست های VR ویندوز شرکت های اچ پی، دل و ایسر

windows-vr-headsets-dell-hp-acer-1

بیایید نگاه اجمالی به هدست VR مقرون به صرفه ای بیندازیم که شما را وسوسه می کند. در ادامه نخستین هدست های VR ویندوز شرکت های Dell، Hp و Acer در نمایشگاه CES 2017 را می بینید.

تنها چند روز بعد از آن که لنوو از هدست VR ویندوز 10 خود پرده برداری کرد، مایکروسافت نشان داد که Hp، Dell و Acer در حال کار بر روی چه چیزی برای رویداد مدیا CES هستند. متاسفانه، آن ها همه از جنس شیشه بودند، طوری که ما می توانستیم سخت افزار را ببینیم با این حال طراحی آن هنوز هم جالب و جذاب بود.

هدست ایسر به نظر می رسید مستقیا از تیم گیمینگ شرکت به دست آمده است، در حالی که اچ پی یک طراحی زیبای سیاه و سرد داشت. مخصوصا هدست Dell بسیار جلب توجه کرد؛ چون از جهاتی بسیار، شبیه به پلی استیشن VR است.

هدست VR ایسر
متاسفانه، چیزهای زیادی درباره این هدست ها وجود دارد که هنوز هم ما نمی دانیم. ما شنیده ایم که همه این هدست ها در سال جاری در دسترس خواهد بود و ارزان ترین آن ها حدودا 300 دلار است.

مقامات مایکروسافت می گویند که این لپ تاپ ها از کارت های گرافیکی یکپارچه ای برخوردارند؛ اما فعلا این خبر در حد یک شایعه است. تنها چیزی که در حال حاضر ما درباره آن مطمئن هستیم، این است که امسال به طور کلی سال بزرگی برای هولوگرافیک ویندوز و هدست های VR خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر