;
coinex

مشخصات و اسم رمز 3 گوشی هوشمند جدید اچ تی سی لو رفت!

3 گوشی هوشمند جدید اچ تی سی
3 گوشی هوشمند جدید اچ تی سی به زودی از طرف این کمپانی تایوانی معرفی می شوند. شرکت تایوانی اچ تی سی برنامه بزرگی را برای سال 2017 دارد و قصد دارد در این سال از محصولاتی درجه یک، در بخش موبایل خود رونمایی کند. این شرکت در سه ماهه اول سال 2017 میلادی قصد دارد از سه گوشی جدید رونمایی کند که حالا اسم رمز این اسمارت فون‌ها فاش شده است و برخی از مشخصات سخت افزاری آنها منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

غول تایوانی صنعت گوشی‌های هوشمند، کمپانی اچ تی سی به زودی در سه ماه اول سال میلادی جاری از سه محصول جدید رونمایی می کند. 3 گوشی هوشمند جدید اچ تی سی عبارتند از؛ پرچمدار این کمپانی HTC 11، گوشی میان‌رده و مقرون به صرفه اچ تی سی وان ایکس 10 (HTC ONE X10) و فبلت 6 اینچی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra).

طبق اطلاعات منتشر شده از منابع آگاه و رسمی فبلت 6 اینچی شرکت اچ تی سی، گوشی HTC U Ultra قرار است در 12 ژانویه (23 دی ماه) به طور رسمی معرفی شود. همچنین ایوان بلاس، فاش کننده بزرگ صنعت تکنولوژی اعلام کرده است که گوشی‌های HTC 11 و HTC ONE X10 مقداری دیرتر از فبلت اچ تی سی U Ultra معرفی خواهند شد؛ اما این رونمایی در سه ماهه اول سال میلادی جاری خواهد بود.

چندین روز گذشته در حساب کاربری توییتر ROM developer پستی منتشر شده است که نشان می‌دهد اسم رمز گوشی اچ تی سی ONE X10، اچ تی سی آلپاین، اسم رمز پرچمدار اچ تی سی، HTC 11، اچ‌تی‌سی ای ۶۶ و اسم رمز موبایل اچ تی سی یو اولترا، اچ تی سی اوشن نوت است.

شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد درسه ماهه اول سال 2017 ازگوشی‌هایی قدرتمند همچون اچ تی سی 11 در قسمت موبایل خود رونمایی کند.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی اچ تی سی یو اولترا که تا به حال منتشر شده است و از آن اطلاع داریم، باید به صفحه نمایش 6 اینچی باکیفیت، پورت یو اس بی نوع C و رنگبندی مشکی، سفید و آبی اشاره داشت. همچنین در شایعات گفته شده است که این موبایل همچون اچ تی سی 10 ایوو فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود و از سیستم هدفون بدون سیم یا با جک یو اس بی نوع C بهره خواهد برد.

شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد درسه ماهه اول سال 2017 ازگوشی‌هایی قدرتمند همچون اچ تی سی 11 در قسمت موبایل خود رونمایی کند.

گفتنی است که انتظار می‌رود گوشی اچ تی سی ONE X10 به یک پردازنده هشت هسته‌ای شرکت مدیا تک از مدل MT6755 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T860، دوربین اصلی 16.3 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7.9 مگاپیکسلی مجهز است. همچنین طبق شایعات گوشی اچ تی سی 11 به عنوان پرچمدار و برترین گوشی این شرکت برای مدت زمان زیادی به پردازنده اسنپدراگون 835، نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز است.

در هر صورت گوشی‌های ذکر شده از اچ تی سی در صورت داشتن کیفیت و قیمت مناسب و همچنین سخت افزار قدرتمند می‌توانند ورق را به نفع کمپانی اصیل تایوانی اچ تی سی بازگردانند. فعلا باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی برای گوشی‌های آینده این کمپانی، رخ خواهد داد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر