;
coinex

اس اسکین ؛ دکتر سامسونگ مشکلات صورت را رفع می کند

اس اسکین دکتر سامسونگ مشکلات صورت را رفع می کند

چیزی که فرد در تصویر فوق در دست دارد، یک گوشی نیست. چیزی که او در دستش نگه داشته گجت جدید سامسونگ به نام اس اسکین است که در حال تجزیه و تحلیل پوست او از لحاظ سطح آب، قرمزی و ملانین است. حتی کارهایی بهتر از این را نیز می تواند انجام دهد. این گجت سعی دارد تا هر مشکلی را با ترکیبی از نور درمانی و سوزن های میکرو نیدل حل کند و نواحی آسیب دیده پوست ما را با پوست بهتری جایگزین کند. دکتر سامسونگ ما را زیبا می کند.

اس اسکین (S skin) یکی از چندین محصولیست که از دپارتمان آزمایشگاه C سامسونگ ارائه شده است. این محصول تلاش جدید این شرکت برای راه اندازی یک کسب و کار بالقوه جدید است و کارکنان پیشنهاد کرده اند تا ایده شان را وارد بازار کنند و شانس خود را درباره این کسب و کار جدید امتحان کنند. برای یک شرکت بسیار مهم است که تا چه اندازه درباره تولید یک محصول جدید ریسک گریز بوده و یا چقدر سرسخت و پیگیر ایده و محصول جدیدش است. سامسونگ در حال حاضر چندین موفقیت جزئی با محصولات آزمایشی آزمایشگاه C خود داشته است.

چندین گجت که در نمایشگاه CES 2016 ارائه شد و سپس به تدریج تغییر یافت و اکنون در بازار عرضه شده و به فروش می رسد. انتخاب ما در میان این شلوغی ایده های جدید، S Skin است.

گجت اس اسکین سامسونگ

نحوه عملکرد دستگاه اس اسکین سامسونگ

اس اسکین ابزار دستی است که پوست شما را از طریق ترکیبی از یک دوربین، سنسورهای نور و سنسورهای رسانایی ارزیابی می کند. این پرتوهای نور روی صورت شما، پوست را تجزیه و تجلیل کرده و نتایج را از طریق سنسورها بازمی گردانند. در همان زمان، به کمک دو اتصال فلزی ، رسانایی پوست شما را اندازه گیری می کند و سطح رطوبت پوست را تخمین می زند.

پس از آن به شما نشان می دهد که پوست شما فاقد چه چیزهایی است (در واقع آن سلامتی کامل ندارد) و یک برنامه مراقبت بر اساس نور را به شما پیشنهاد خواهد داد. برای پوست های خشک و کمی زبر و خشن – آن چه که در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس اتفاق افتاد، وقتی چنین پوستی با S Skin تست شد- این است که این گجت پیشنهاد می کند که یک دوره از نور قرمز استفاده کنید تا پوست حساس شما تسکین و آرامش یابد. (احتمالا برای رفع خشکی پوست می توان با نوشیدن آب با دمای 35 درجه سانتی گراد، پوست را آبدار کرد و این مفید است)

دیگر قابلیت های گجت اس اسکین سامسونگ

این همه ی کارایی گجت اس اسکین نیست؛ وقتی شما آن را راه اندازی می کنید، گجت اس اسکین همراه با سوزن های میکرو نیدل همراه است که می توان بسته های مغذی مناسب را وارد پوست کند. تغییر رنگ وصله ها به شما اعلام خواهد کرد که آنها را به درستی به کار برده اید. محتویات این مواد مغذی شبیه به همان ترکیباتی است که شما در محصولات مراقبت از پوست پیدا می کنید؛ توسط سخنگو اعلام شده که در این ترکیبات کلاژن وجود دارد. برای پوست های خشن نیز این وصله ها استفاده می شود؛ اما درمان آن صرفا با نور است.

این شیوه فراتر از یک روش درمانی است و تفاوت قابل توجهی در پوست ایجاد می کند. من به تجزیه و تحلیل و وصله ها بیشتر از نور درمانی ایمان دارم؛ اما از روش نور درمانی بیشتر استفاده می کنم. ممکن است در طولانی مدت من را متقاعد کنند.

این محصول در حال حاضر در مرحله اعتبار سنجی و مفهوم قرار دارد، به این معنی که تیم سازنده در حال پیگیری و شنیدن نظرات از رسانه ها، مشاوران و شما مردم عزیز در طول نمایشگاه CES 2017 است.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر