;
coinex

گوشی اوپو فایند 9 در نیمه اول سال 2017 از راه خواهد رسید

گوشی اوپو فایند 9 در نیمه اول سال 20017 از راه خواهد رسید
هنوز به طور کامل مشخص نیست که آیا ما بالاخره گوشی اوپو فایند 9 (Oppo Find 9) را خواهیم دید یا خیر؟ شایعات زیادی پیرامون این دستگاه در جریان است؛ اما جدیدترین آنها به این نکته اشاره دارند که اوپو Find 9 در نیمه اول سال معرفی خواهد شد.

ماه نوامبر سال گذشته، برای اولین شایعه ای منتشر شد که این دستگاه در ماه مارس 2017 رخ نشان خواهد داد. در پی این خبر، چند منبع خبری چینی از طرف یکی از تحلیلگران چینی که یکی از کارمندان کوالکام در چین است، به این نکته اشاره کردند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و این گوشی در مارس 2017 معرفی نخواهد شد.

در حال حاضر شایعات جدید حاکی از آن است که اوپو فایند 9 در نیمه اول 2017 رونمایی خواهد شد. گفته می شود که این خبر توسط یکی از مدیران اجرایی این کمپانی در فاروم راهنمای خرید اوپو منتشر شده است – البته هیچ نامی از فاروم و یا این مدیر اجرایی آورده نشده است –

بنابراین در حالی که همچنان تاریخ انتشار این دستگاه در پرده ای از ابهام است؛ شایعات مربوط به آن، همچنان به قوت خود باقی است.

شایعات درباره مشخصات اوپو فایند 9 می گویند که این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد. صفحه نمایش آن، یک نمایشگر لمسی کواد اچ دی (رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل) بوده و به 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. البته گویا حافظه داخلی آن نیز تا 128 گیگابایت گسترش خواهد یافت.

یکی از مهمترین شایعات درباره مشخصات گوشی اوپو فایند 9 ، وجود تکنولوژی هوش مصنوعی در آن است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سایتتون عالیه ممنون از مدریت

    پاسخ