;
coinex

سه آیپد جدید اپل در سه ماهه دوم 2017 راه اندازی می شوند

سه آیپد جدید اپل در سه ماهه دوم 2017 راه اندازی می شوند
سه آیپد جدید اپل در راه است. گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می کند اپل در حال آماده سازی خود برای انتشار تعدادی از آیپدهای خود در ماه آوریل است. این ادعایی است که مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر KGI کرده است. او کسی است که سابقه بی نظیری در شایعات داشته و اکثر خبرهای او درباره اپل درست از آب درآمده اند.

او در آخرین یاد داشت خود به سرمایه گذاران، نشان می دهد که اپل در حال کار بر روی سه تبلت آیپد پرو جدید است. یک مدل ارتقا یافته 12.9 اینچی، یک مدل 10.5 اینچی با حاشیه هایی باریک و یک مدل 9.7 اینچی با قیمتی نسبتا پایین.

دو تبلت آیپد پرو 12.9 اینچ و 10.5 اینچی اپل از تراشه A10X قدرت می گیرند که یک نسخه قوی تر از تراشه آیفون 7 است. مدل آیپد پرو 9.7 اینچی نیز از تراشه اصلاح شده A9 برخوردار بوده که در آیفون 6 اس قرار گرفته است.

مینگ چی کو معتقد است که آیپد 9.7 اینچی اپل چیزی بیش از 60 درصد از کل مجموع محموله آیپدهای اپل را شامل خواهد شد. با وجود این که فروش کلی اپل با کاهش 10 درصدی سالانه همراه بوده است؛ اما مینگ چی کو گمان می کند که این مدل های جدید، به طور متوسط از قیمت فروش بهتری برخوردار بوده؛ بنابراین برای اپل با افزایش درآمد همراه خواهند بود.

هیچ چیزی از آیپد مینی در این گزارش و یا گزارش های منتشر شده قبلی عنوان نشده است، سرنوشت قابل حمل ترین تبلت اپل همچنان نامشخص است. خط تولید مدل های مینی از سال 2015 تاکنون هنوز به روزرسانی نشده و هنوز هم هیچ صحبتی از آن به میان نیامده است. آیا ممکن است که اپل این محصول خود را برای همیشه فراموش کرده باشد؟ باید دید، گذر زمان به سرعت همه چیز را مشخص خواهد کرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر