;
coinex

مودم 5 جی اینتل با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه در اواخر 2017 از راه می رسد

مودم 5 جی اینتل

این روزها کاربران بسیاری از اینترنت همراه موجود در گوشی های هوشمند استفاده می کنند، به همین دلیل شرکت های مختلف در حال توسعه اینترنت همراه هستند. مدتی است که شرکت اینتل روی مودم 5 جی کار می کند، اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده، مودم 5 جی اینتل سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه را برای کاربران ارائه می دهد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است شرکت اینتل در حال آماده شدن برای ارائه نسل جدید مودم برای میلیاردها دستگاه است که برای آن نیاز به یک استاندارد جدید دارد. به تازگی اعلام شده که مودم 5 جی اینتل در اواخر 2017 آماده می شود و یک استاندارد جدید برای اتصال است.

5 جی چیست؟ اگر صحبت درباره سرعت دانلود مودم 5 جی اینتل است، مودم 5 جی اینتل سرعت 5 گیگابیت بر هر ثانیه را ارائه می دهد که سرعت بسیار بالایی است. این استاندارد جدید از طیف وسعی از تکنولوژی، از جمله تنظیمات MIMO، برنامه نویسی کانال های پیشرفته و تعامل با 4 جی بهره می برد.

مودم 5 جی اینتل

اکنون مشکل اصلی این است که بسیاری از زیرساخت های جهان برای 4 جی طراحی شده است؛ اما اینتل می گوید مودم جدید این شرکت به نحوی طراحی شده که با زیرساخت های قدیمی هم سازگاری دارد، این بدان معنا است که لازم به تغییر و نوسازی زیرساخت ها نیست و مودم 5 جی اینتل با زیرساخت های امروزی بدون هیچ مشکلی کار می کند.

اینتل قرار است که نمونه این مودم را در نیمه سال 2017 میلادی در دسترس قرار دهد و اگر همه چیز خوب پیش رود، انتظار می رود که تعدادی از شرکت های بزرگ تکنولوژی همکاری خود را در نیمه دوم سال جاری با اینتل برای ساخت این مودم آغاز کنند. به هر حال اینتل وعده داده که این مودم با سرعت خارق العاده در اواخر 2017 در دستگاه های جدید ارائه می شود، اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید در این باره باشیم.

منبع: androidcommunity

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر