;
coinex

گوشی جدید شیائومی در تصاویری واقعی خودنمایی کرد

گویا شیائومی تصمیم گرفته تا سال جدید را نیز با قدرت آغاز کند، امروز تصاویری از یک گوشی هوشمند جدید از شیائومی در فضای آنلاین ظاهر شد. این عکس ها که در قالب انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، نشان داده شده است، تصاویری واقعی از گوشی جدید شیائومی را به تصویر می کشد.

گفته می شود که این تصویر متعلق به گوشی شیائومی ردمی نوت 4X است، با این حال طراحی نشان داده شده در این تصویر جدید منتشر شده، متفاوت از آن چیزی است که در اواخر ماه گذشته در وب سایت تنا قرار گرفته بود. این تصاویر بعد از تاییدیه آژانس رگولاتوری چین، گرفته شده است.

به وضوح با مقایسه این دو تصویر می توان دریافت که موقعیت اثر انگشت فرق کرده است. در تصویر تنا هیچ دکمه اصلی دیده نمی شود؛ اما در عکس جدید یک دکمه هوم که انتظار می رود اسکنر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده باشد، دیده می شود.

گوشی جدید شیائومی

در حالی که در وب سایت تنا به صراحت از گوشی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس نام برده شده و برخی از مشخصات آن نیز که با شایعات گفته شده قبلی تطابق دارد، دیده می شود. بنابراین می توان با اطمینان تقریبا کاملی گفت که این تصاویر به احتمال بسیار به شیائومی ردمی Note 4X تعلق نداشته و گوشی جدید دیگری را به نمایش گذاشته است؛ اما هنوز نام این دستگاه جدید در پرده ای از ابهام است. با ما همراه باشید، گذر زمان جزئیات بیشتری را آشکار خواهد کرد.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر