;
coinex

قیمت کنسول بازی نینتندو سوئیچ فاش شد؛ ارزان قیمت‌ترین تا به امروز!

شرکت ژاپنی نینتندو قصد دارد به زودی از کنسول بازی نینتندو سوئیچ رونمایی کند. کنسول بازی نینتندو سوئیچ دارای قیمتی پایین و رقابتی خواهد بود.

شرکت ژاپنی نینتندو به زودی قصد دارد کنسول جدید و قدرتمند خود را با نام نینتندو سوییچ معرفی و روانه بازار کند؛ اما امروز یک خبرگزاری ژاپنی قیمت این محصول بسیار مهم در آینده صنعت گیم را فاش کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به قیمت و زمان عرضه این محصول داشته باشیم.

شرکت ژاپنی نینتندو که چندین سال است در حوزه کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند و با سابقه‌ترین تولید کننده کنسول در دنیا محسوب می‌شود، به زودی از یک کنسول جدید بازی با نام نینتندو سوئیچ رونمایی خواهد کرد.

جالب است بدانید از این محصول شایعات زیادی مبنی بر زمان عرضه و مشخصات این محصول منتشر نشده است چرا که شرکت نیتندو قصد داشت این محصول توسط خود این کمپانی معرفی شود و مردم را شگفت زده کند. یک پایگاه خبری معتبر در کشور ژاپن با نام Nikkei قیمت این محصول را در عین ناباوری و کمتر از یک هفته زمان مانده به رونمایی رسمی آن، فاش کرده است.

طبق گزارش سایت Nikkei کنسول بازی نینتندو سوئیج دارای قیمت 25 هزار ین ژاپن (214 دلار آمریکا) است. نکته مهم در مورد قیمت اعلام شده این است که قیمت اعلام شده از کنسول نسبتا پایین‌رده Wii U نیز کمتر است و در مقایسه با رقبایی همچون پلی استیشن 3 و مایکروسافت ایکس باکس، این رقم بسیار پایین است. شایان ذکر است که سابقه سایت Nikkei بسیار خوب بوده و انتظار می‌رود قیمت فاش شده صحت داشته باشد.

قیمت پایین و ویژگی‌های نسل جدید و قدرتمند در کنسول بازی نینتندو سوئیچ باعث می‌شود تا این محصول یک خطر برای دیگر رقبای موجود در بازار باشد. شرکت ژاپنی و قدیمی نینتندو قرار است 4 روز دیگر یعنی در روز جمعه ساعت 7:30 از نینتندو سوئیچ به صورت رسمی رونمایی کند و این محصول را در ماه مارس یعنی اوایل اسفند ماه سال جاری وارد بازار جهانی کند.

.

منبع: vg247

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر