;
coinex

گوشی نوکیا 6 دارای بدنه فلزی زیبا و شیک خواهد بود

گوشی نوکیا 6نوکیا دوباره به دنیای گوشی های هوشمند بازگشته است، حتی اگر گوشی سطح متوسط منحصر برای بازار چین نوکیا 6 دقیقا آن چیزی که همه ما می خواهیم نباشد، حداقل نشانه خوب و ارزشمندی از آینده روشن برند تحت مالکیت HMD خواهد بود.

البته از این نام بزرگ انتظار می رفت که برای بازگشت خود به میدان رقابت تولید گوشی های همراه برنامه های بزرگ تری را ارائه کند. در حالی گوشی نوکیا 6 با قیمتی کمتر از 250 دلار به فروش می رسد که بدنه آلومینیومی آن در حد یک پرچم دار و یا حداقل گوشی بالاتر از سطح متوسط است. بنابراین شاید این نشانه خوبی از چیزی که در نمایشگاه MWC 2017 می آید باشد. قیمت مناسب و ارائه امکانات به نسبت خوب این گوشی می تواند توجه طیف وسیعی از خریداران گوشی های هوشمند میان رده را به خود جلب کند.

یکی از خوانندگان وب سایت GSMArena، تصادفا به صورت زنده تعدادی عکس از نوکیا 6 در Weibo گرفته که به نوعی برای اشتراک گذاری با ما کافی بوده است. عکس ها این گوشی هوشمند را از تمامی زوایا نشان می دهند و حتی یک نمای کلی از صفحه نمایش را در اختیار ما می گذارند. در کمال تعجب شماره مدل نوکیا 6 TA-1000 بوده و بسته امنیتی اندروید آن متعلق به دسامبر 2016 است.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا است در حالی که آخرین نسخه یعنی 7.1.1 نیز در دسترس است؛ اما تفاوت این دو نسخه کم و جزئی بوده و عمدتا مربوط به گوشی های پیکسل گوگل هستند. البته به نظر می رسد که این کمپانی کمی بعد از فروش این محصول خود، نسخه جدیدتری از سیستم عامل اندروید را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

یکی از این عکس ها، جعبه گوشی نوکیا 6 را به نمایش می گذارد. با توجه به اندازه آن، نبایستی انتظار تعداد زیادی لوازم جانبی به همراه گوشی را داشته باشیم که برای یک گوشی سطح متوسط نیز دور از انتظار نیست. نوکیا سعی کرده با ارائه این محصول خود، به صورت اقتصادی تری بتواند قیمت کم تری را برای گوشی جدید خود اعلام کند.

البته هم اکنون قضاوت در باره این محصول کمی زود به نظر می رسد و بهتر است تا ارائه رسمی این گوشی به بازارهای جهانی منتظر بمانیم.

[toggle title=”بیشتر بخوانید…” state=”open”]آپدیت: روی این لینک (گوشی نوکیا 6) کلیک کرده و تمامی اخبار مربوط به این گوشی را مطالعه کنید.[/toggle]

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر