;
coinex

هوش مصنوعی به کمک ارائه دهندگان خدمات مشتری خواهد آمد

هوش مصنوعی به کمک ارائه دهندگان خدمات مشتری خواهد آمد

قطعا روش های زیادی برای استفاده از تکنولوژی جهت تقویت خدمات به مشتریان وجود دارد، مانند بات های پاسخگوی توییتر. اما اگر چنین تکنولوژی برای یک شرکت بزرگ با مشتریان زیاد مورد استفاده قرار گیرد، می تواند فواید بسیاری داشته باشد. به این ترتیب این دستیار که از هوش مصنوعی تغذیه می شود، می تواند به اپراتور امکان انتخاب و گزینش مشتریان و تماس های ورودی را بدهد.

 استارتاپ افینیتی (Afiniti) امکانات مشابهی را در بیش از 150 مرکز راه اندازی کرده که به امکان همکاری بهتر اپراتور و تماس گیرندگان را فراهم می کند.

برای ساخت پروفایل تماس، سیستم افینیتی از سوابق خرید و فروش و پروفایل اعتباری شرکت ها بهره برده است. از آنجایی که در سال 2017 میلادی قرار داریم، این تکنولوژی امکان اتصال خودکار به صفحات عمومی فیسبوک، توییتر و لینکدین را دارد. نهایتا این سیستم مشخصات مورد نیاز دیگر را از طریق آرشیوهای دیگر منطقه ای فراهم می کند. علاوه بر این، سیستم مورد نظر، تماس گیرنده (در این مورد خریدار) را به اپراتوری که پیش از این موفق به انجام معامله با وی شده، متصل می کند.

البته در این مورد، اپراتورها به داده های شخص تماس گیرنده دسترسی ندارند، بلکه این اطلاعات تنها در پس زمینه سیستم هوش مصنوعی افینیتی انجام می شوند. البته وجود این مورد، نگرانی هایی را برای هواداران حفظ حریم خصوصی به وجود آورده است.

جوزف تارو استاد بازاریابی دیجیتال در دانشگاه پنسیلوانیا در این مورد به وال استریت ژورنال گفت:

شرکت هایی که داده ها را بدون هیچ گونه آگاهی جمع آوری می کنند، ممکن است به لحاظ مثبت و یا بر عکس به صورت زیان باری، این داده ها را به مخاطره بیاندازند.

بنابراین افینیتی در مورد جمع آوری اطلاعات خود محتاط است. در واقع بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، افینیتی برای این منظور از بیش از 100 پایگاه داده که دارای داده هایی قانونی و مجاز هستند، از جمله، شرکت اعتباری اکسپرین و Acxiom، بهره خواهد برد و تنها اطلاعات پروفایل رسانه های اجتماعی تماس گیرندگان به صورت عمومی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: engadget

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر