;
coinex

مشخصات اچ تی سی آلپاین و اچ تی سی اوشن نوت فاش شد

مشخصات اچ تی سی آلپاین و اچ تی سی اوشن نوت فاش شد
مشخصات اچ تی سی آلپاین و اچ تی سی اوشن دو روز قبل از رونمایی رسمی، به بیرون درز کرد. اچ تی سی گوشی های هوشمند جدید خود را بین نمایشگاه سی ای اس و کنفرانس جهانی موبایل، معرفی خواهد کرد. شایعات منتشر شده زمان راه اندازی محصولات جدید اچ تی سی را در همین بازه زمانی اعلام کرده بودند؛ اما دو روز پیش از برگزاری رویداد معرفی، اکنون مشخصات این دستگاه ها نیز آشکار شده است.

12 ژانویه (23 دی ماه) روزی است که اچ تی سی قصد دارد تا از گوشی های اچ تی سی آلپاین (یا همام اچ تی سی یو پلی)، اچ تی سی اوشن نوت (اچ تی سی یو اولترا) و اچ تی سی E66 (اچ تی سی X10) رونمایی کند.

مشخصات اچ تی سی آلپاین (گوشی HTC U Play):

 

مشخصات اچ تی سی آلپاین یا همان اچ تی سی یو پلی، اینگونه عنوان شده است؛ این اسمارت فون یک دستگاه میان رده با نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) 5.2 اینچی بوده که از پردازنده هلیو پی 10 قدرت خواهد گرفت. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته، دوربین اصلی قرار گرفته در پنل پشتی آن 16 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین سلفی، در پنل جلویی انجام وظیفه خواهد کرد.

مشخصات اچ تی سی آلپاین (گوشی HTC U Play)

باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی اچ تی سی آلپاین انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و یک سنسور اثر انگشت، امنیت آن را تضمین می کند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای این مدل ذکر شده، نبود جک هدفون 3.5 میلیمتری است که در واقع مدل های جدید اچ تی سی فاقد آن خواهند بود.

مشخصات اچ تی سی اوشن نوت (گوشی HTC U Ultra):

شنیدن نام اوشن (Ocean) یا همان اقیانوس می تواند آرامبخش بخشد و ظاهرا اچ تی سی قصد دارد تا با اچ تی سی اوشن نوت یا همان اچ تی سی یو اولترا چنین چیزی را القا کند. این دستگاه پرچمدار در 23 دی ماه رخ نشان می دهد.

اچ تی سی اوشن نوت دارای یک نمایشگر 6 اینچی کواد اچ دی بوده که در زیر آن تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با معماری 10 نانومتری، قدرتنمایی خواهد کرد. ما انتظار داشتیم که سامسونگ و یا ال جی اولین کمپانی هایی باشند که از این تراشه در پرچمداران خود استفاده می کنند؛ اما گویا این کمپانی تایوانی گوی سبقت را از این شرکت های کره ای ربوده است.

مشخصات اچ تی سی اوشن نوت (گوشی HTC U Ultra):

اچ تی سی یو اولترا دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دوربین دوگانه پنل پشتی ان از دو سنسور 24 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ البته یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در پنل جلویی دیده خواهد شد. سنسور اثر انگشت داشته و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن، تضمین کارکردی طولانی و نوید یک عمر خوب برای باتری را می دهد. درست به مانند گوشی اچ تی سی یو پلی، این دستگاه نیز فاقد جک هدفون 3.5 میلیمتری خواهد بود.

مشخصات اچ تی سی ایکس 10 (گوشی HTC E66):

برخلاف مدل های اچ تی سی U، گوشی HTC X10 جک هدفون خود را به خوبی حفظ کرده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی پنل جلویی ان را زینت داده و پردازنده هلیو P10 در درون آن جای گرفته است. 3 گیگابایت رم نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

پس از گذشت یکسال نه چندان خود برای اچ تی سی، گویا امسال این کمپانی می تواند با انتشار این دستگاه های جدیدی کمی آرام بگیرد؛ البته شاید!

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر