;
coinex

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 به همراه قیمت آن به بیرون درز کرد

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 به همراه قیمت آن به بیرون درز کرد
برخی از مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 در فضای آنلاین ظاهر شد و گفته می شود که این دستگاه توانست تاییدیه ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) را به دست آورد. به نظر می رسد که دستگاه قرار گرفته در لیست FCC مربوز به گوشی شیائومی ردمی نوت 5 باشد؛ اما ما هنوز درباره آن نمی توانیم با اطمینان سخن بگوییم.

در هر صورت برخی اطلاعات این گوشی هوشمند به بیرون درزکرده و به نظر می رسد شیائومی قصد دارد تا آن را قبل از تمام شدن ماه جاری، معرفی کند.

بر اساس این اطلاعات تازه منتشر شده درباره مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ، این دستگاه درست به مانند نسل قبلی خود، فلزی بوده و دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است.

پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 652 کوالکام و پردازنده 10 هسته ای هلیو ایکس 20 مدیاتک در آن قدرتنمایی خواهد کرد. شیائومی مسلما به طور همزمان از این دو پردازنده استفاده نخواهد کرد، بلکه بسته به موقعیت مکانی و در بازارهای مختلف جهانی، از این دو تراشه استفاده می کند.

از دیگر مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 می توان به فضای ذخیره سازی در آن اشاره کرد. انتظار می رود که این اسمارت فون دارای 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا باشد. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و شیائومی برای دوست‌داران سلفی یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است.

در این بسته تکنولوژی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام وظیفه دارد تا انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و سیستم عامل MIUI 9  نیز مدیریت نرم افزاری را بر عهده خواهد داشت. البته هنوز شبهاتی برای راه اندازی MIUI 9 تا پایان این ماه وجود دارد؛ بنابراین استفاده از این رابط کاربری در شیائومی Redmi Note 5 کمی غیر طبیعی نشان می دهد.

این اسمارت فون در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی در دسترس خواهد بود.

در این خبر قیمت شیائومی ردمی نوت 5 نیز منتشر شده است. گوشی جدید شیائومی با قیمت 212 دلار وارد بازارهای اروپایی خواهد شد. قیمت آن در ایالات متحده 200 دلار و در هند 191 دلار اعلام شده است .

این اطلاعات هنوز مورد تایید شیائومی قرار نگرفته؛ بنابراین مثل همیشه کمی آن را با چاشنی، جذاب تر کنید و منتظر خبرهای موثق تری باشید. مسلما در روزهای آتی خبرهای بیشتر با جزئیات دقیق تری منتشر خواهد شد. با تکرا همراه باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر