;
coinex

تنها 4 درصد از گوشی های گلکسی نوت 7 در دست کاربران باقی مانده است

تنها 4 درصد از گوشی های گلکسی نوت 7 در دست کاربران باقی مانده است
گوشی های معیوب گلکسی نوت 7 سامسونگ، 5 ماه بعد از اولین فراخوان این کمپانی تقریبا از دسترس کاربران خارج شده است. سامسونگ اعلام کرده است که چیزی بیش از 96 درصد از گوشی های گلکسی نوت 7 فروخته شده در بازار را به این کمپانی بازگردانده است.

در همین مورد وزارت حمل و نقل ایالات متحده به خطوط هوایی خود ابلاغیه ای را صادر کرد که از ورود این گوشی به داخل هواپیما جلوگیری شود (البته این مساله در برخی از کشورهای دیگر از جمله ایران نیز انجام شد) و سازمان ارتباطات فدرال ایالات متحده نیز ان را تایید کرد.

البته قبل از یک به روزرسانی نرم افزاری توسط سامسونگ که در ماه دسامبر سال گذشته برای محدود کردن شارپ این دستگاه انجام شد، سامسونگ چیزی حدود 85 درصد از گوشی های معیوب نوت 7 خود را از بازار جمع آوری کرده بود؛ اما به نظر می رسد که این اقدام سامسونگ باعث شد تا بازگشت این دستگاه به کمپانی مادر یک هفته بعد از آپدیت نرم افزاری آن به 96 درصد صعود کند.

انتظار می رود که سامسونگ نتایج تحقیقات خود را درباره انفجار باتری های گلکسی نوت 7 تا آخر این ماه منتشر کند. این کمپانی هنوز به دنبال جانشینی برای گلکسی نوت 7 خود در نیمه دوم سال جاری است.

سرنوشت 4 درصد با قی مانده از گوشی های گلکسی نوت 7 هنوز مشخص نیست. امیدواریم که در روزهای اینده دیگر خبری از حوادث مربوط به این دستگاه شنیده نشده و خاطرات تلخ گلکسی نوت 7 با آمدن پرچمداران جدید و قدرتمند دیگری از این کمپانی به دست فراموشی سپرده شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر