;
coinex

تصاویری از گوشی اچ تی سی یو اولترا با نام مستعار اچ تی سی اوشن نوت به بیرون درز کرد

تصاویری از گوشی اچ تی سی یو اولترا با نام مستعار اچ تی سی اوشن نوت به بیرون درز کرد
درست یک روز قبل از رونمایی رسمی کمپانی اچ تی سی از گوشی های هوشمند جدید خود، تصاویری از گوشی اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) در فضای آنلاین منتشر شد. این دستگاه با نام رسمی اچ تی سی U Ultra که با عنوان اچ تی سی اوشن نوت شناخته خواهد شد، یک فبلت با نمایشگر بزرگ 6 اینچی است.

گوشی اچ تی سی یو اولترا درست به مانند گوشی های ال جی وی 10 و ال جی وی 20، دارای یک نمایشگر ثانویه است که در بالای صفحه نمایش 6 اینچی این دستگاه قرار گرفته است.

گوشی اچ تی سی یو اولترا

اگر به تصاویر این خبر نگاهی بیندازید، عکس هایی را از اچ تی سی یو اولترا خواهید دید که اواخر دیروز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد. چند ساعت قبل از بیرون آمدن این تصاویر، مشخصات اچ تی سی یو اولترا (اچ تی سی اوشن نوت) در کنار مشخصات اچ تی سی ایکس 10 و اچ تی سی یو پلی (ملقب به اچ تی سی آلپاین) منتشر شد که در تکرا نیز به طور مفصل به آن پرداختیم.

گوشی اچ تی سی یو اولترا

مشخصات اچ تی سی یو اولترا :

این دستگاه دارای یک نمایشگر 6 اینچی کواد اچ دی (رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل) است. 4 گیگابایت رم داشته و از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است و این در حالی است که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به عنوان مغز متفکر آن، داده ها را پردازش خواهد کرد.

دوربین قرار گرفته در پنل پشتی، یک دوربین دوگانه بوده که از سنسورهای 24 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و در پنل جلویی برای دوست‌داران سلفی یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی اچ تی سی یو اولترا

از دیگر مشخصات اچ تی سی یو اولترا که به خوبی جلب توجه می کند، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن خواهد بود که می تواند انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کند. یک سنسور اثر انگشت نیز امنیت این دستگاه را تضمین خواهد کرد.

این گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی است. شاید این کمپانی تایوانی با این محصول جدید بتواند امسال در بازار گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن داشته باشد، شاید!

گوشی اچ تی سی یو اولترا

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر