;
coinex

گوشی هوشمندی از نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

یک گوشی هوشمندی از نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835 در نمایشگاه  MWC 2017 معرفی خواهد شد
بعد از نمایشگاه CES، زمان برای برگزاری نمایشگاه MWC 2017 به شمارش معکوس افتاده است. کمپانی HMD Global چند روز قبل اولین گوشی هوشمند اندرویدی خود با برند نوکیا را راه اندازی کرد. این گوشی هوشمند، نوکیا 6 نامیده شد که البته با پردازنده قدیمی اسنپدراگون 430 همراه بود. تراشه ای نه چندان قدرتمند که باعث شد تا این گوشی در دسته بندی میان رده های بازار جای بگیرد.

اوایل امروز HMD Global با برگزاری جلسه ای در چین مشخص کرد که قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2017 یک گوشی جدید دیگر با برند نوکیا را معرفی کند. در حالی که این کمپانی در این نشست صراحتا اعلام نکرده که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود؛ اما این کمپانی در بیانیه ای که پیش از این درباره اسنپدراگون 835 منتشر کرده بود، گفت که این شرکت به زودی دستگاهی بالارده را با این تراشه معرفی خواهد کرد، فقط در زمانی مناسبی آن را اعلام خواهد کرد. به نظر می رسد که نشست امروز، زمان مناسبی بوده است.

نوکیا 6

شرکت HMD Global در این جلسه همچنین نشان داد که فروش گوشی نوکیا 6 در ساعت 10 صبح روز 19 ژانویه (30 دی ماه) و به طور انحصاری توسط Jingdong آغاز خواهد شد. گزارش شده که اچ‌دی‌ام گلوبال و Jingdong یک توافق پنج ساله برای بازاریابی انحصاری گوشی های برند نوکیا در چین، به امضا رسانده اند.

گوشی نوکیا 6 دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.5 اینچی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

 جک هدفون 3.5 میلیمتری و دو اسپیکر در پایین ان جای گرفته و از سیستم صوتی فراگیر دالبی اتموس برخوردار است. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز روشن ماندن این دستگاه را تضمین می کند. گوشی Nokia 6 با قیمت 245 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر