;
coinex

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل با قاب فولاد ضدزنگ از راه می رسد

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل
شرکت اپل قصد دارد که نسل بعدی آیفون خود یعنی آیفون 8 را کامل تر از نسخه های قدیمی بسازد، در طول روز خبرهای متعددی درباره گوشی هوشمند آیفون 8 اپل منتشر می شود که معمولا بر اساس شایعات هستند. آیفون بعدی قرار است که در سال جاری روانه بازار شود؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده، اکنون خبرهای جدیدی درباره طراحی این دستگاه منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حال حاضر شایعات مختلفی درباره پرچمدار بعدی اپل منتشر شده؛ اما باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده قاب گوشی هوشمند آیفون 8 اپل از جنس فولاد ضد زنگ است، البته این خبر هنوز تایید نشده و از دسته شایعات به شمار می آید؛ اما اگر این خبر واقعی باشد و از دسته شایعات خارج شود یک مزیت بسیار بزرگ برای این دستگاه به شمار می آید و توجه بیش تری را به خود جلب خواهد کرد.

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل اولین آیفونی نیست که به بدنه فولاد زنگ مجهز خواهد شد، اگر به یاد داشته باشید آیفون 4 دارای شاسی از جنس فولاد ضد زنگ بود.

گوشی هوشمند آیفون 8 اپل

آنطور که پیدا است قاب فولاد ضد زنگ از هر نظری به سود اپل است و به نحوی هزینه ساخت آیفون 8 را کاهش می دهد که شاید این کاهش هزینه چیزی نزدیک به 30 درصد تا 50 درصد باشد. البته این امر واضح است که کاهش هزینه در تولید باعث بر کاهش قیمت اصلی آیفون 8 در بازار جهانی تاثیر خواهد شد و شاید این احتمال وجود داشته باشد که آیفون 8 قیمت ارزان تری نسبت به پرچمدار سال گذشته داشته باشد.

البته از سوی دیگر اعلام شده که گوشی هوشمند آیفون 8 اپل به صفحه نمایش AMOLED که شاید منحنی هم باشد مجهز خواهد شد، این صفحه نمایش از LCD بسیار گران تر است و شاید خبری از کاهش هزینه نباشد. نظر شما درباره در این باره چیست؟

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر