;
coinex

اطلاعات جدید گلکسی اس 8 که از سازندگان قاب آن بدست آمده است!

گلکسی اس 8
اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 منتشر شده که از سازندگان قاب آن بدست آمده است! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اکنون دیگر تشخیص اینکه کدام یک از اطلاعات لو رفته از گلکسی اس 8 معتبر است، بسیار سخت شده و طراحی این دستگاه هم به نظر می رسد تفاوتی با مدل های قبلی نداشته باشد.

اخیرا توسط منابع صنعتی گزارش شده که در چندین ماه گذشته سامسونگ در پی تغییر طراحی مدل های “اس” از دستگاه های تلفن همراه خود بوده است. گلکسی اس 8 می تواند اولین دستگاهی باشد که از این تغییر طراحی به طور کامل برخوردار باشد.

آخرین عکس های گلکسی اس 8 اج از سازنده قاب های گوشی Ghostek منتشر شد. این عکس ها ممکن است از عکس هایی که طراحان بر اساس حدس و گمان می سازند معتبرتر باشد زیرا سازندگان قاب معمولا اطلاعات مربوط به طراحی گوشی را زودتر از سایرین، جهت ساختن قاب برای آن، دریافت می کنند.

پوشش گلکسی اس 8

قاب اتمی ضد آب که برای پوشش گلکسی اس 8 طراحی شده اطلاعاتی را در اختیار می گذارد. مثلا اینکه دوربین تک لنز بوده و دکمه ی home در جلوی این دستگاه موجود نیست. این موضوع با شایعات پیشین که در رابطه با این گوشی منتشر شده بود تا حدودی همخوانی دارد؛ چرا که عده ای پیش از این پیش بینی کرده بودند که این گوشی با استفاده از صفحه نمایش های منحنی AMOLED  احتمالا اندازه قاب دور گوشی را کاهش  داده و دکمه فیزیکی آن را نیز حذف خواهد کرد.

صفحه نمایش دو لبه منحنی کامل مشخص است، ولی چیزی غیر معمول توجه را جلب نمی کند. قسمت پشت شامل حسگر انگشتی، طبق گزارش های پیشین، نیست، ولی بعضی شایعه ها ادعا داشتند که سامسونگ این حسگر را زیر صفحه نمایش قرار می دهد و به این دلیل در تصاویر مشخص نیست.

وجود فلش نور LED در پشت هم مشخص نیست که این کمی نگران کننده است؛ زیرا در صورت وجود، سازندگان قاب طراحی های خود را بر اساس آن درست می کردند.

مشخصا گلکسی اس 8 برای دوربین اصلی فلش LED را خواهد داشت، ولی نبود آن تا حد زیادی باعث پایین آمدن کیفیت عکس ها  می شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر