;
coinex

با داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت ، کنترل بیشتری روی داده ها داشته باشید

داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت کنترل بیشتر روی داده ها را امکان پذیر می کند

مایکروسافت در حال بهبود حریم خصوصی در ویندوز 10 است. داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت، کنترل بیشتر روی داده ها را امکان پذیر می کند.

مایکروسافت به خاطر تجاوز به مرزهای حریم خصوصی ویندوز 10 متهم شده است، اما اصلاحاتی ایجاد و آماده کرده است و سعی دارد تا بخشی از اعتماد از دست رفته کاربران را مجددا جلب کند.

مایکروسافت برای این کار یک اکانت داشبورد حریم خصوصی مبتنی بر وب راه اندازی می کند و این امکان را به شما خواهد داد که بر اطلاعاتی که سرویس های مایکروسافت استفاده می کنند، نظارت و کنترل داشته باشید.

شما می توانید تاریخچه جستجوی مرورگر بینگ و تاریخچه مرورگر اج خود را مشاهده و یا حتی پاک کنید. اگر درباره آنچه نوت بوک کورتانا و سلامت مایکروسافت درباره شما انجام داده، نگران هستید، شما می توانید اطلاعات خود را برای این سرویس ها ویرایش کنید.

این شرکت همچنین وعده داده است آپدیتی که سازندگان ویندوز 10 ارائه خواهند کرد، دارای تجربه حریم خصوصی بهتری از قبل خواهد بود.

شما از طریق یک فرآیند نصب جدید، انتخاب های حریم خصوصی تان را توضیح می دهید. این کار هم با ویندوز 10 ای که تازه نصب شده و هم با ویندوز 10 ای که از قبل نصب شده، انجام شدنی است.

مایکروسافت هم چنین برای ساده و موثر بودن، تشخیص اطلاعات را از دو گزینه پایه ای و کامل جمع آوری می کند. شایان ذکر است که از سطح پایه، اطلاعات کمتری جمع آوری خواهد شد.

آیا داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت تمام مشکلات را حل کرده است؟

آیا این موارد تمام نگرانی های حریم خصوصی که از زمان ارائه ویندوز 10 ظاهر شده است را نشان می دهد؟ احتمالا خیر!

به هر حال مایکروسافت وعده داده است که شما کنترل بیشتری بر روی داده ها در دراز مدت خواهید داشت و داشبورد حریم خصوصی مایکروسافت اولین گام در زمینه بهبود حریم خصوصی ویندوز 10 است.

وقتی شرکت مایکروسافت با ردیابی ویندوز 10 و بررسی منظم، متوجه مشکلات آن شد، با روی گشاده تمامی ایرادات را پذیرفت و اقدام به حل اساسی مشکل کرد و به نظر می رسد که تاکنون به موفقیت هایی هم دست یافته است.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر