;
coinex

اچ تی سی امسال بسیار پرکار خواهد بود؛ 6 تا 7 گوشی هوشمند اچ تی سی معرفی خواهند شد

اچ تی سی امسال بسیار پرکار خواهد بود؛ 6 تا 7 گوشی هوشمند اچ تی سی معرفی خواهند شد

دو روز قبل کمپانی اچ تی سی از دو گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. اچ تی سی یو اولترا که با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد، یک دستگاه بالا رده محسوب شده و اچ تی سی یو پلی که در دسته بندی گوشی های میان رده بازار قرار می گیرد.

در یک مصاحبه Chialin Chang، یکی از مدیران اجرایی این کمپانی گفت که اچ تی سی قصد دارد تا در سال 2017 چیزی حدود 6 یا 7 گوشی هوشمند را راه اندازی کند. او اضافه کرد که این کمپانی بر روی ویژگی های اصلی گوشی های هوشمند خود تمرکز خواهد کرد.

گوشی هوشمند اچ تی سی

یکی از ویژگی های مهم که با رونمایی از اچ تی سی یو اولترا نمایان شد، دستیار هوشمند اچ تی سی با نام اچ تی سی Sense Companion است. یک هوش مصنوعی که با استفاده هر چه بیشتر کاربر از این دستگاه، عادتهای صاحب خود را یاد گرفته و می تواند به شکلی بهینه تری مورد استفاده قرار گیرد.

این مدیر اجرایی درباره دستیار هوشمند اچ تی سی می گوید:

ما اکنون تاکیدی بر هوش مصنوعی نداریم، تاکید بیشتر ما برای ارائه یک همراه و یک هم نشین هوشمند است.

گوشی هوشمند اچ تی سی یو اولترا به یک نمایشگر ثانویه نیز مجهز شده که می تواند نوتیف ها را به نمایش گذاشته و آیکون برنامه های مختلف را نیز نمایش دهد.

انتظار می رود که اچ تی سی چند گوشی هوشمند دیزایر را نیز معرفی کند و البته احتمال حضور یک گوشی پرچمدار واقعی از این کمپانی در سال 2017 نیز همچنان پابرجا است؛ اگر چه نام گوشی اچ تی سی 11 در این لیست دیده نمی شود.

گوشی هوشمند اچ تی سی

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر