;
coinex

باتری ال جی جی 6 هرگز منفجر نخواهد شد؛ این دستگاه به لوله های انتقال حرارت مجهز شده است

باتری ال جی جی 6 هرگز منفجر نخواهد شد؛ این دستگاه به لوله های انتقال حرارت مجهز شده است
باتری ال جی جی 6 هرگز منفجر نخواهد شد! گفته می شود که گوشی LG G6 به لوله های انتقال حرارت مجهز شده و بنابراین بیش از حد داغ نشده و باتری آن نیز منفجر نخواهد شد. در یک بیانیه رسمی، کمپانی ال جی جزئیات بیشتری درباره باتری ال جی جی 6 منتشر کرد.

فناوری جدید به کار رفته در گوشی LG G6 این دستگاه را برای کاربران ایمن تر خواهد کرد. این تکنولوژی جدید باعث خواهد شد تا دمای باتری ال جی جی 6 هرگز بیش از اندازه بالا نرفته و داغ نشود. این اقدام ایمنی ال جی بعد از مشکلات فراوانی که درباره باتری های گلکسی نوت 7 و یا برخی از گوشی های اپل صورت گرفته، انجام شده است. این کمپانی کره ای قصد دارد تا از اتفاقات ناگوار بیشتر، جلوگیری کند.

لی سوک جونگ (Lee Seok-jong)، یکی از مدیران ارشد ال جی الکترونیک می گوید:

ما به طور قابل توجهی به بهبود ایمنی و کیفیت گوشی های پرچمدار خود توجه کردیم. کاربران این روزها بیشتر به دنبال یک گوشی هوشمند امن هستند

این فناوری جدید با استفاده از لوله های انتقال حرارت مسی به راحتی گرما را منتقل کرده و از گرم شدن بیش از حد قطعات به خصوص باتری دستگاه جلوگیری می کند. این تکنولوژی به طور کلی در دسکتاپ ها و رایانه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. چنین فناوری باعث می شود 6 تا 10 درصد از حرارت تولید شده، کاهش یابد.

ساختار داخلی گوشی ال جی جی 6 به گونه ای طراحی شده که قطعات سخت افزاری تمایلی به دریافت گرما از یکدیگر نداشته و چنین روشی از جمع شدن گرما در یک منطقه خاص جلوگیری خواهد کرد.

ال جی واقعا در تلاش است تا گوشی LG G6 را به گونه ای طراحی کند که از هر نظر امن بوده و مدیریت حرارتی به بهترین شکل در آن انجام شود. این شرکت برای هر چه بهتر بودن گوشی ال جی جی 6 استانداردهایی به مراتب قوی تر از استانداردهای بین اللملی در تست های آزمایشگاهی خود برای نظارت بر دمای گوشی پرچمدار جدید خود تعیین کرده است.

این کمپانی می گوید:

ما در حال انجام آزمایش قرار گرفتن باتری ال جی جی 6 در دماهایی 15 درصد بالاتر از استانداردهای تعیین شده از طرف سازمان های اروپایی و آمریکایی هستیم. باتری ال جی جی 6 تحت آزمایش های مختلفی مانند سوراخ کردن و یا تحت فشار بودن نیز قرار گرفته است.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد.

.

منبع: theandroidsoul

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر