;
coinex

گوشی Wileyfox Swift 2X معرفی شد؛ قدرتمندترین عضو خانواده وایلی فاکس

گوشی هوشمند جدید شرکت انگلیسی ویلی فاکس Wileyfox Swift 2X نام دارد.گوشی Wileyfox Swift 2X یک موبایل با ارزش خرید بالا و مقرون به صرفه است.
شرکت انگلیسی و نسبتا بزرگ وایلی فاکس که موبایل‌های آن نیز به صورت رسمی در بازار ایران موجود هستند، از قدرتمندترین گوشی خود با نام وایلی فاکس سوئیفت 2 ایکس (Wileyfox Swift 2X) رونمایی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به گوشی Wileyfox Swift 2X داشته باشیم که قطعا وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

شرکت وایلی فاکس یک کمپانی نسبتا شناخته شده برای ما ایرانی ها است؛ چرا که محصولات این شرکت از طریق یک وارد کننده غیر مستقیم وارد بازار ایران می‌شود و فروش بیشتر آن در بزرگترین فروشگاه آنلاین کشورمان یعنی دیجی کالا انجام می‌گیرد. گفتنی است که در حال حاضر گوشی‌های ویلی فاکس نسبتا فروش خوبی دارند؛ اما پیدا کردن آن‌ها به دلیل واردات محدود سخت شده است.

گوشی هوشمند جدید شرکت انگلیسی ویلی فاکس Wileyfox Swift 2X نام دارد.گوشی Wileyfox Swift 2X یک موبایل با ارزش خرید بالا و مقرون به صرفه است.

چندی پیش، کمپانی انگلیسی ویلی فاکس یک گوشی میان‌رده تمام عیار را معرفی کرده است که در قسمت سخت افزاری شباهت بسیار زیادی به گوشی اندرویدی جدید شرکت نوکیا، نوکیا 6 دارد. از مشخصات سخت افزاری گوشی Wileyfox Swift 2X باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430، صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با شیشه از نوع 2.5D و محافظ گوریلا گلس 3، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f 2.0، باتری 3010 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع، حسگر اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بر پایه نسخه 13.1 رام سیاتوژن اشاره داشت.

gsmarena_004

گفتنی است که این گوشی هوشمند 219.99 پوند در حدود 240 دلار قیمت دارد و از همین لحظه در سایت شرکت ویلی فاکس قابل خریداری است و باید به زودی شاهد گوشی ویلی فاکس سوییفت 2 ایکس (Wileyfox Swift 2X) با قیمتی در حدود 900 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار کشورمان باشیم.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر