;
coinex

لی جان: تاکنون تنها 100 هزار دستگاه از گوشی شیائومی می میکس تولید شده است!

ما از قبل می دانستیم که فرآیند تولید گوشی شیائومی می میکس ، فرایند دشواری خواهد بود؛ اما چیزی را که نمی دانستیم سطح دشواری ساخت این گوشی هوشمند است. مدیرعامل اجرایی شیائومی، با افشای این مساله که تاکنون تنها 100 هزار دستگاه گوشی شیائومی می میکس تولید شده، توضیحی درباره فرایند بسیار مشکل ساخت این دستگاه داد.

مدیرعامل شیائومی در حالی که در کنفرانسی در پارک علم و فناوری چین شرکت کرده بود، درباره مسایل مربوط به صنعت گوشی های هوشمند و آینده این گجت های دوس داشتنی، سخن گفت. گوشی شیائومی می میکس یکی از محورهای اساسی در این گفتگو بود.

گوشی شیائومی می میکس

مدیرعامل شیائومی لی جان (Lei Jun)، در توضیحی درباره کمیاب بودن گوشی شیائومی Mi Mix اعتراف کرد که تولید این دستگاه با سرعت بسیار پایینی صورت می گیرد؛ چرا که فرایند ساخت و تولید بدنه شیشه ای سرامیکی که یکی از بارزترین ویژگی های این محصول است، بسیار سخت بوده و به کندی انجام می شود.

لی جان همچنین درباره آینده صنعت تلفن های همراه صحبت کرد. او معتقد است که گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو که مدتی است نقل محافل تکنولوژی جهان شده (سامسونگ از پیشگامان این عرصه است)، جایگاهی در آینده صنعت گوشی های هوشمند نداشته و اسمارت فون هایی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه دور قاب، به زودی می توانند آینده این صنعت را از آنِ خود کنند.

گوشی شیائومی می میکس

گوشی شیائومی می میکس به سختی برای خرید در دسترس است و در فواصل طولانی مدتی از طریق فروش فلش سیل در اختیار کاربران قرار می گیرد. اجازه دهید تا نگاهی گذرا به مشخصات شیائومی می میکس داشته باشیم.

مشخصات شیائومی می میکس

  • صفحه نمایش: نمایشگر 6.4 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2040 پیکسل با حاشیه کم و نسبت 83.6 درصد به کل بدنه
  • پردازنده: تراشه 4 هسته ای اسنپدراگون 821 کوالکام
  • فضای ذخیره سازی: 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین: دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • باتری: یک باتری لیتیوم یونی 4400 میلی‌آمپر ساعتی غیر قابل تعویض

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر